Vad kostar er IVF?
Hej
Jag undar var och hur mycket ni betalar för er IVF behandling.Vi vill gärna få tips, eftersom det lutar mot att även jag och min man måste in denna sväng för att få barn.
Hej
Jag undar var och hur mycket ni betalar för er IVF behandling.Vi vill gärna få tips, eftersom det lutar mot att även jag och min man måste in denna sväng för att få barn.
60 000 kr för tre försök på Öresundskliniken i Malmö.
Vi går i falun på IVF-kliniken och ska snart göra vårt första av tre landstingsbekostade försök.
Därefter kostar det 21 500:-/ per försök eller ett paket om tre försök kostar 44 000:-
Helt underbar personal där :) Lycka till!
Verkar vara väldigt olika vad det kostar ... paketen verkar ju ligga mellan 44 - 60 tkr och det verkar ju som det ingår ungefär samma behandling 
Som mest har det kostat 19000:-. På distans på CvL och med 2 VUL. En enda gång eftersom de andra inte gått till vare sig ÄP eller ET. Då drar de av 7000:- på nästa försök. På CA kostade det 20000:- på distans och med 3 VUL-om jag minns rätt.
Kan varmt rekomendera Linnè. Är ju oxå bra om de inte är för lång resa då det kan bli att man får åka dit på extrakoll om det är något som kan göras på hemorten.
Något som INTE kan göras på hemorten