Vad kostar er IVF?
Hej
Jag undar var och hur mycket ni betalar för er IVF behandling.Vi vill gärna få tips, eftersom det lutar mot att även jag och min man måste in denna sväng för att få barn.
Hej
Jag undar var och hur mycket ni betalar för er IVF behandling.Vi vill gärna få tips, eftersom det lutar mot att även jag och min man måste in denna sväng för att få barn.
Vi har fått åkt mer än vad vi behövt pga överstimulering då Linnè själva vill ha kollen på ultra ljud och snabba svar på blodprov. Vi har 3,5 timmars bilresa dit enkel tur, är definitivt värt det men det finns många bra kliniker med underbar personal. Så jag skulle ändock rekomendera ett ställe som inte ligger för långt bort.
Jag och min sambo var oxå där då, kanske vi möttes i korridoren =)
Vi har 3 försök gratis, eller 5 om vi har 2 dugliga frysta embryon. Sen tror jag det är 60,000kr för 3 försök på Carlanderska
Japp. Vi var där för ÄP på månd och ET på onsdagen. Så TD är den 20/5. Blev överstimulerad så veckan blev lång och smärtsam. Vart sjukskriven från jobbet i 10 dagagar men imorgon är det dax igen. Vart så skönt att bara få vara hemma. Lite orolig att gå till jobbet då det just för tillfället är väldigt mycket och stressigt där, måste lära mig att ta det lugnt :( .
Hur har det gått för er?
50 000 för första ungen o 70 000 för andra graviditeten.