• Matillin

Om du var tvungen att välja mellan dina barn eller din partner?

Om du var tvungen att välja mellan barnen och din partner, vem skulle du välja?
    Om du rent hypotetiskt bara kunde rädda någon av dom ur ett brinnande hus eller var tvungen att välja mellan dom av någon anledning.

Denna omröstning gäller givetvis bara oss som har födda barn

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du var tvungen att välja mellan dina barn eller din partner?
  • enny signatur

Jaja barnet. Men jag hade nog försökt rädda båda, men jag säger alltid till mitt troll att hon är det viktigaste  i världne för mig och det stämmer ju. Min man är stor nog att klara sig själv, det är inte min dotter.

• Matillin
    Carisma95 skrev 2010-05-08 13:33:33 följande:
    Barnen!Jag förutsätter (kräver!) även att sambon skulle göra detsamma!
    Känner likadant.

Nu menade jag ju just inte bara om det handlar om liv och döda utan vem man priotiterar mest om man var tvungen att välja emellan sin partner och sin man oavsett anledning.

Jag skulle gärna vilja höra från dom som prioriterar sin partner framför sina barn hur dom resonerar??
  • Bubbis10

Mina barn kommer alltid att gå först oavsett situation. Barnen är en kärlek som finns där för livet.....inget svårt val alls, å jag älskar min man mkt, mkt....men mina barn..finns inte ord.

• Elli47

Barnen förstås! Som övriga säger så förutsätter jag att sambon skulle göra så också!

• saxon
    Carisma95 skrev 2010-05-08 13:33:33 följande:
    Barnen!Jag förutsätter (kräver!) även att sambon skulle göra detsamma!
    Känner samma sak.
  • astalacasta

Jag älskar min sambo och mina barn precis lika mycket, men barnen är även beroende av mig, och det är inte min sambo.

Svar på tråden Om du var tvungen att välja mellan dina barn eller din partner?