• Anonym (Undrande?)

Kiss i simhallar?

Hej, har länge undrat hur ni gör när ni är kissiga efter att baddräkten blivit blöt?
    Det är praktiskt taget omöjligt för mig att ta på sig baddräkten igen efter att den blivit blöt. Är det okej att kissa i duschen tycker ni?
    Har länge undrat det eftersom jag ofta badar med ett gäng vänninor och det är praktiskt aldrig någon som behöver gå på toa. Bara de inte kissar i bassängen bara, men det är mindre troligt.

• Svar på tråden Kiss i simhallar?
  • Cornellia

Alltså, hur liten blåsa har du? Om man kissar innan man tar på sig baddräkten så bör man som vuxen klara sig tills man badat klart.

Om man nu har något problem med att hålla sig, så är det ju enkelt att bara hålla baddräkten åt sidan (istf kissa genom den, vilket förstör baddräkten, dessutom är det rätt äckligt).

• AleidaGuevara

Omg, alla mina farhågor om badhus är besannade Jag har bacillskräck och hatar badhus, undviker dem in i det längsta.

• AleidaGuevara

Och som svar på TS; Nej, det är inte ok att kissa i duschen. Om man inte kan hålla sig får man vackert ta av baddräkten på toa för att ta på sig den igen även om det är svårt.

• Anonym (äckel)

Jag kissar i duschen. Är en hyfsat fräsch tjej i tjugoårsåldern.

• Anonym

jag pissar i bassängen. det syns ju om man gör det i duschen...

var en omröstning om det här förut här på fl o de flesta pinkade i bassängen

• Hyppolite

Nu blev jag påmind om varför jag aldrig vill befinna mig i ett badhus. Tack.

Badhusmänniskor ÄR äckliga och förgiftar vattnet med sina kroppsvätskor.

• Stinky

Jag går på toaletten och drar den åt sidan. Inte mer med det, liksom. Men jag kan hålla med om att det finns sjukt äckliga människor, vars värsta sidor kommer fram i badhuset. Det är ALLTID lika fräscht att sitta i ångbastun medan någon äcklig kärring filar sina fötter, rakar sina ben eller gör kroppspeeling därinne... {#lang_emotions_throwup}

• Miraklet09

jag förundrar av eran äckelhet, blir ni liknande äcklade av havets små överaskningar,
    menar äckliga krypen som kan krypa in i baddräkterna osv, hua..

Jag menar shit ja har badat i basänger där det flutit bajskorvas,
    shit happens.... men gilla man inte läget så behöver man inte besöka badhus???

Men visst håller med att basängerna är off limit liksom,
    nicet o svälja andras urin liksom, samt wtf vad gör männen på badhusen ig,
    ÄCKLIGT... nog det vidrigaste jag har hört förekomma på badhus{#lang_emotions_throwup}

Isabelle
  • chrissandra

Jag tror jag kräks!!!
    Har tidigare simmat men inte nu längre som TUR är..

Hur svårt kan det vara att gå på toa och dra ned badräkten, sätta sig och kissa där man ska?

Varför vill man kissa igenom sin baddräkt??
    Eller i duschen??

Samma med barn ute på tomten på somrarna som kissar ute...toaletter är en fantastisk uppfinning, använd den!

Min fyraåring var på badet med min mamma, jag satt och tittade på när de plaskade runt i bassängen och efter ett tag sa hon att hon ville gå på toa, jag följde givetvis med henne.
    Om en fyraåring kan klara att styra sina kroppsvätskor borde väl vuxna kunna det?

• chrissandra
    Anonym (äckel) skrev 2010-05-08 22:03:41 följande:
    Jag kissar i duschen. Är en hyfsat fräsch tjej i tjugoårsåldern.
    Man är inte hyfsat fräsch när man kissar i duschen.

Man är hyfsat ofräsch.
Svar på tråden Kiss i simhallar?