Brukar du köpa Eldorado-varor?
Nyfiken på om andra brukar köpa varor från Eldorado (billigt varumärke som säljs på bl a Willys och Hemköp)?
Nyfiken på om andra brukar köpa varor från Eldorado (billigt varumärke som säljs på bl a Willys och Hemköp)?
Ja och jag tycker om deras varor
Inte alla givetvis men många av dem. Att jag sedan sparar ett par kronor med gör ju saken ännu bättre.
Tipsar om deras eget tvättmedel, deras egna disktabletter och deras rostfranska. Enligt mitt tycke inte alls sämre än dyra
Jag saknade också alternativet:
Ja, vissa varor då de är helt okej.
Svarade aldrig, men det kan hända ibland då inget alternativ finns och jag måste ha den där saken omgående.
Annars så slutade jag köpa deras saker då vi fick något hemskt äckligt odefinerbart i vår apelsinjuice för ett drygt år sedan. Vi reklamerade hos Eldorado som lovade ersättning men sen struntade i oss.
Sen dess köper vi så lite av deras produkter som det bara går.
Min make jobbar på ett företag som tillverkar juicer och de blandar bland annat till Eldorado. Och en av eldorados juicer, tror det är apelsin, är exakt samma recept som företagets egna.
Jag tycker att Eldorado är toppen! Inte bara för att det är billigt! Jag tror att de köper olika produkter från andra företag och bara sätter sitt märke på. Smaken på det jag testat är superbra!
Det gäller även Lidls soppor o krämer har jag för mig.