Inlägg från: Marremia |Visa alla inlägg
  • Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Marremia

Hej Taylia!

Vad kul att du ska göra UL imorgon!

Själv har jag endast varit hos barnmorskan på ett första besök för några veckor sedan och ska dit den 25:e maj för inskrivning. Jag är i 8+0 idag. Fast jag förstod på barnmorskan att jag inte skulle göra ultraljud förrens runt vecka 18. Det ser jag fram emot!

• Marremia

Hej MalakiW!
    Vad kul! Jag bor i Vellinge så jag går dit istället. Det kanske kan skilja sig lite? 

Taylia hur gick allt på ultraljudet? Jag vill gärna göra det också, det är ju jätte långt bort annars. Kan de se mycket? 

• Marremia

MalakiW, så otroligt ledsamt att höra.
    Jag hoppas innerligt att allt går bra för dig i framtiden.
    Kram

• Marremia

Hej Pigletten!

Vad kul att vi blir fler!

Jag ska göra mitt KUB-test imorgon. Jag ser fram emot det fast är samtidigt lite nervös men hoppas allt ser bra ut.

Har du långt tid kvar till ditt kub-test?

• Marremia

Så härligt det var att se bebisen. Jag var orolig först för bebisen sov men sedan började den röra sig och vi fick se hjärtat slå. Sådan härlig känsla. 
    Får du betala för KUB-testet? Jag gjorde mitt privat på Emma kliniken för vi ville gärna se bebisen först innan vi börjar berätta för släkt och vänner etc. Har ni berättat än?
    Kram

• Marremia

Pigletten har du barn sedan tidigare?

Detta är vårt första och jag håller med dig om att det känns så overkligt. Blev rädd i måndags då jag började blöda men vi fick åka till kvinnokliniken där de gjorde ultraljud och såg att allt var bra med bebisen och att det var livmoderstappen längst ut som börjat blöda. Ingen bra start på veckan direkt men så härligt att allt var bra med den lille.

• Marremia

Jag har inte berättat det än dock så känns det som de borde se det eftersom magen syns, men kanske tunikorna hjälper än. Jag tänkte om det går vänta ett litet tag till då jag inte tror att min chef kommer att bli så glad. I början på året (speciellt första delen av Januari) har jag/vi alltid extremt mycket att göra med årsrapporter etc så jag tror inte han uppskattar tajmingen med att jag inte ska vara där då. 

Lycka till på inskrivningen!  

• Marremia

Vi ska på RUL måndagen den 19:e Juli. Det ska bli så kul att se den lille igen. Vi har inte helt bestämt oss än om vi ska ta reda på det eller inte. Ska ni göra det?

• Marremia

Jag är 28 år och från Malmö ursprungligen fast nu har vi flyttat till hus i vellinge istället. Bor där tillsammans med min man och vår katt. Den lille var planerad men vi hade tur så det gick fort från att vi bestämde oss till att det fanns en liten bebis i magen. 

Jag tror att det är en liten pojke men min man tror att det är en flicka. Ska bli spännande att se...

Har ni mått bra under graviditeten? 

Svar på tråden Malmö BF 2010