Inlägg från: Pigletten |Visa alla inlägg
  • Pigletten

Malmö BF 2010

Kollegan: Skönt att höra att det inte var nåt allvarligt.. =) du har nog ändå.. =) med magen menar jag.. =)

Kul att det är fler som kommer på fikan.. inte bara vi "gamla" utan nytt folk oxå.. =) ni e sååå välkomna!! 

• Pigletten

fler som e nyfikna.. =) alltid spännande med nya söta bebisar.. =)

• Pigletten

Jojo10: håller med.. Den annonsen/artikeln borde spridas mer.. lät helt perfekt tycker jag.. =)

• Pigletten

eekramaren: tack själv!! Du e så välkommen så!!

Till alla andra: Tack så jättemycket för idag! Tiden bara rinner iväg när man sitter å snackar med er.. =) 

• Pigletten

MFJG: Jag har oxå kapraltunnelsyndrom, har haft det i ca 2 månader. Har nattskena och går på akupunktur. Bara att vänja sig.. det går över.. =)

har 25 dagar kvar till bf idag.. 

• Pigletten

Jojo10 fick en liten pojke i söndags och Karins vatten gick inatt så hon är oxå på g. =) så visst händer det lite grejer här.. =)

Kapraltunnelsyndrom är att det samlas mycket vätska i händerna och att det blir för trångt för vätskan att ta sig "ut och in" från händerna..  

• Pigletten

Vill bara säga grattis till karin010 som fick en son i morse.. =)

• Pigletten

ingen bebis här heller än.. men ska bli intressant när han tittar ut.. 
    jobbar 1 vecka till så de e in i det sista.. =) 

• Pigletten

MFJG: Grattis till den lille killen!

• Pigletten

Grattis Nyårsbebis10 till din lilla flicka! 

• Pigletten

Det e bara vi kvar.. =) av de som varit med å fikat.. =)

• Pigletten

Då var det åter dags!! 
    Idag fick Kollegan sin efterlängtade son!! Ett stort GRATTIS!!! 

• Pigletten

tack för alla gratulationer!
    allt har gått bra och nu ligger min lille pojke och sover på min mage.. =) riktigt härligt.. =) 

• Pigletten

eekramaren: håller tummarna för att allt ska gå bra för er alla.. =)

• Pigletten

em6: stort grattis..

vi går på slottshagens bvc,, var där i onsdags och träffade vår kontakt där.. jättehärlig..  

• Pigletten

MFJG: Vi har varit ute massor! Felix älskar att åka i vagnen och vara ute. Har blivit en del promenader runt, lite till stan  och lite till köpcentra.. blir knäpp på att bara vara hemma.. =)

grattis eekramaren till småkillarna! Den ena fick minsann samma namn som vår lille kille; Felix..  =) Härliga namn!

• Pigletten

Ja,  här är väldigt tyst faktiskt.. har själv inte varit här inne på flera månader.. har fullt upp med min lille krabat.. eller lille och lille.. snart 4 mån och nästan 7,5 kg tung.. =)

Vi mår hur bra som helst.. Hur har ni det själv? 

Svar på tråden Malmö BF 2010