Malmö BF 2010
Kollegan: Skönt att höra att det inte var nåt allvarligt.. =) du har nog ändå.. =) med magen menar jag.. =)
Kul att det är fler som kommer på fikan.. inte bara vi "gamla" utan nytt folk oxå.. =) ni e sååå välkomna!!
Kollegan: Skönt att höra att det inte var nåt allvarligt.. =) du har nog ändå.. =) med magen menar jag.. =)
Kul att det är fler som kommer på fikan.. inte bara vi "gamla" utan nytt folk oxå.. =) ni e sååå välkomna!!
fler som e nyfikna.. =) alltid spännande med nya söta bebisar.. =)
Jojo10: håller med.. Den annonsen/artikeln borde spridas mer.. lät helt perfekt tycker jag.. =)
helt ok!
eekramaren: tack själv!! Du e så välkommen så!!
Till alla andra: Tack så jättemycket för idag! Tiden bara rinner iväg när man sitter å snackar med er.. =)
MFJG: Jag har oxå kapraltunnelsyndrom, har haft det i ca 2 månader. Har nattskena och går på akupunktur. Bara att vänja sig.. det går över.. =)
har 25 dagar kvar till bf idag..
Jojo10 fick en liten pojke i söndags och Karins vatten gick inatt så hon är oxå på g. =) så visst händer det lite grejer här.. =)
Kapraltunnelsyndrom är att det samlas mycket vätska i händerna och att det blir för trångt för vätskan att ta sig "ut och in" från händerna..
Vill bara säga grattis till karin010 som fick en son i morse.. =)
ingen bebis här heller än.. men ska bli intressant när han tittar ut..
jobbar 1 vecka till så de e in i det sista.. =)
MFJG: Grattis till den lille killen!
Grattis Nyårsbebis10 till din lilla flicka!
Det e bara vi kvar.. =) av de som varit med å fikat.. =)
Då var det åter dags!!
Idag fick Kollegan sin efterlängtade son!! Ett stort GRATTIS!!!
tack för alla gratulationer!
allt har gått bra och nu ligger min lille pojke och sover på min mage.. =) riktigt härligt.. =)
eekramaren: håller tummarna för att allt ska gå bra för er alla.. =)
em6: stort grattis..
vi går på slottshagens bvc,, var där i onsdags och träffade vår kontakt där.. jättehärlig..
MFJG: Vi har varit ute massor! Felix älskar att åka i vagnen och vara ute. Har blivit en del promenader runt, lite till stan och lite till köpcentra.. blir knäpp på att bara vara hemma.. =)
grattis eekramaren till småkillarna! Den ena fick minsann samma namn som vår lille kille; Felix.. =) Härliga namn!
Ja, här är väldigt tyst faktiskt.. har själv inte varit här inne på flera månader.. har fullt upp med min lille krabat.. eller lille och lille.. snart 4 mån och nästan 7,5 kg tung.. =)
Vi mår hur bra som helst.. Hur har ni det själv?