• Marremia

Malmö BF 2010

Är det någon i Malmö området som ska få barn i December 2010?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-08 20:50
    Karin010 - BF 5/12 - 1:a barnet

ÄlskadeMirakel - BF 16/12 - 3:e barnet

Marremia - BF 17/12 - 1:a barnet

JoJo10 - BF 18/12 - 1:a barnet

Malmölita - BF 19/12 - 1:a barnet

MFJG - BF 20/12 - 2:a barnet

Pigletten - BF 24/12 - 1:a barnet

• Svar på tråden Malmö BF 2010
  • Marremia

MalakiW, så otroligt ledsamt att höra.
    Jag hoppas innerligt att allt går bra för dig i framtiden.
    Kram

• MalakiW

Hej Marremia! Tack för dina tankar! Får försöka tänka positivt även om det är svårt nu.

kram!

• Pigletten

Hej alla!
    Här är en till blivande decembermamma. BF 24/12.

Läste allt ni skrivit innan. Jag var på inskrivning hos min BM på Slottsstadens läkarhus i v. 11 och ska göra KUB-test i v. 13 på Cura- kliniken.

Tror det kostar samma att gå privat. Där jag går är undersökningarna gratis, men vill man ha fler kostar det 300:-.

/Anna 

• Marremia

Hej Pigletten!

Vad kul att vi blir fler!

Jag ska göra mitt KUB-test imorgon. Jag ser fram emot det fast är samtidigt lite nervös men hoppas allt ser bra ut.

Har du långt tid kvar till ditt kub-test?

• Pigletten

Hej Marremia!
    Nej, 1 1/2 vecka ungefär. ska bli spännande.
    Lycka till på ditt idag! 

• Marremia

Så härligt det var att se bebisen. Jag var orolig först för bebisen sov men sedan började den röra sig och vi fick se hjärtat slå. Sådan härlig känsla. 
    Får du betala för KUB-testet? Jag gjorde mitt privat på Emma kliniken för vi ville gärna se bebisen först innan vi börjar berätta för släkt och vänner etc. Har ni berättat än?
    Kram

• Pigletten

Jag behöver inte betala för mitt kub-test.. det ingår på den mottagningen vi går på. Vilket är väldigt skönt tycker jag. Jag har mått bra hela graviditeten än så länge så jag e så orolig att där inte är nåt, fast jag varit på 2 ul redan och sett hjärtat slå. =)

Vi har berättat för våra föräldrar, några kompisar och jag har berättat på mitt jobb. Vi har gjort en ivf så det är många som har vetat det från början.

kram 

• Marremia

Pigletten har du barn sedan tidigare?

Detta är vårt första och jag håller med dig om att det känns så overkligt. Blev rädd i måndags då jag började blöda men vi fick åka till kvinnokliniken där de gjorde ultraljud och såg att allt var bra med bebisen och att det var livmoderstappen längst ut som börjat blöda. Ingen bra start på veckan direkt men så härligt att allt var bra med den lille.

• andypandyy

Hej! Jag bor oxå i Malmö och ska få mitt andra barn i december! Har en dotter som är född september 08. Jag går på citykliniken så har fått göra ett vul och ska göra kub nästa vecka. Spännande men nervöst... Var i Malmö bor ni andra och vad gör ni när ni inte hänger här inne ?

• Pigletten

Marremia!
    Detta är också mitt första barn så allt är jättespännande. Har varit på Kub-test nu och allt såg bra ut.. Jättehäftigt!!

Hoppas allt är bra nu. Man blir så rädd så fort nåt sånt händer. Jag kan fortfarande knappt tro att jag är gravid, och tror att det ska hända nåt hela tiden. Men det gör det förhoppningsvis inte..

Andypandyy!
    Jag bor på Ribersborg tillsammans med min sambo och när jag inte hänger här så jobbar jag som förskollärare i Limhamn.

Du själv då? 

Svar på tråden Malmö BF 2010