• MFJG

Malmö BF 2010

Haha ja jag är den anonyma nu ;) Ni får ju även äran att träffa mitt busfrö..;) 
    Jag ser fram emot att träffa er allihop!

Vi var på 3D idag..lika häftigt som med Wincent och jag började nästan gråta flera gånger..
    Jösses så förälskad jag är i vår lille Wictor..För det har vi kommit överens om att han ska heta nu..
    Fin är han. Underbart fin. Finns bilder på min blogg. Både på Wincent i 3D och så såklart på Minibus.. 

• MFJG
    Pigletten skrev 2010-10-04 06:20:46 följande:
    MFJG: Var inne å läste lite i din blogg.. härlig bild på din mage å på 3D bilderna.. =)
    Tack =) =)
  • MFJG

Jag är en av de negativa till Babybjörnen. Vi hade en med ryggplatta och jag fick super ont i ryggen jätte snabbt av den och även av BB original. Däremot kan jag säga att Manducan som också är en bärsele är TOPPEN. Men sen beror det ju kanske på hur tung bebis man konkar på. Wincent vägde ju 9,5 kilo när han va 3 månader så det blev tungt snabbt!

Ska köpa en bärsjal också nu.

Hej nyårsbebis10 =) 

• MFJG

Glucosbelastad idag och det gick bra.
    =) tre andra decembermammor där..=) Så det finns fler i denna stad =) 

• MFJG

Skulle vi ses idag? Jösses vad jag har tappat minnet. FÖRLÅT! Jag som hade sett fram emot detta super duper mycket! =( =(

• MFJG

Jag kan inte följa med. Kvällarna har jag svårt för om jag inte kan fixa barnvakt. Men jag ska kolla.
    Hoppas alla mår bra? Undrar så när jag vaggar runt på stan om jag ser någon av er =) 

• MFJG

Vi har också UL den 28 ;) fast vi måste boka om det..
    Men man kommer aldrig fram där..

Igår gifte jag mig. =) 

• MFJG
    Pigletten skrev 2010-10-18 06:22:15 följande:
    grattis mfjg!!! härligt!!!
    Tack =)
  • MFJG

TACK Allihopa! =)

Som det ser ut nu kommer jag inte kunna komma denna gången heller..:(

Vad har ni valt för vagnar?? 

• MFJG

Hej Allihop!
    Hur mår ni? Har ni busiga bebisar i magen?
    Som det ser ut så kan jag inte den 4:e heller. Kvällar funkar inte alls för mig.  =( 

Jag var hos min BM igår och allt såg bra ut. Magen hade växt två cm sen sist och han ligger med huvudet neråt men är fortfarande ruckbar. Vi ska på vårt nästa ul den 2 nov, fått ombokad tiden 2 gånger. Längtar jätte mycket tills dess!

Har ni mycket förvärkar?

Svar på tråden Malmö BF 2010