Vi har besegrat molluskerna!!! Tips i tråden.
Är det någon som läser den här tråden längre tro? Det var ju ett tag sen TS startade den.. Men jag är mitt inne i en molluskbehandling på min son som är 2 år.
Han fick sina första mollusker i februari och nu har det blivit ca 25 stycken. Dom är inte speciellt stora men man ser dom tydligt och man ser att det är en vit liten prick mitt i liksom. Typiska mollusker. Har nog lagt 6-8 timmar på att googla om dessa jobba vårtor och zinkplåster och alsolsprit lät som en bra idé. Igår satte vi igång.. Alsolsprit först och sen zinkplåster på varje mollusk. Vissa mollusker började blöda direkt när jag gnuggade med alsolsprit. Jag tog bort plåstren idag för att upprepa proceduren. Tycker att mollusken ser mer öppen ut nu liksom.. Nästan värre än innan men det kanske är bra? Vissa mollusker började blöda när jag ryckte plåstren med. Frågar dig TS om du varit med om detsamma? Du är ju experten :) Jag satte på nya plåster efter att ha gnuggat med alsolsprit och kanske bör jag plåstren sitta lite längre ser jag nu när jag läser vad du skrivit.
Hur lång tid tog det innan du såg resultat?