• Alicia05sMamma

Libero´s byxblöjor ! Ni som testat dom...

Alla ni som testat Libero´s byxblöjor på era barn. Vad tyckte ni/tycker ni om dom ?

Sitter dom bra? Har dom läkt ?

Fick nämligen 2 st provblöjor med posten idag & blev väldigt nyfiken på dom.

Min busunge drar nämligen upp kardborre/klister fläpparna på blöjorna *haha*
    Så jag tänkte att detta kanske är ett bättre alternativ

Berätta gärna för & nackdelar & vad ni tycker om dom jämfört med dom vanliga blöjorna.

• Svar på tråden Libero´s byxblöjor ! Ni som testat dom...
  • jummie

för oss fungerar de toppen..läcker inte o sitter som klippt o skuret på den lilla rumpan

• FruCissy

Dom fungerar perfekt för oss !!!!

• lilla snigel

Jag personligen tycker byxblöjor är mycket smidigare och lättare att byta mm. Dessutom tycker jag att de är flexiblare i midjan, vilket gör att de inte sitter stumt kring magen som jag tyckte de "vanliga" blöjorna gjorde. började använda byxisar så fort han vägde tillräckligt mycket. men som sagt "smaken är som baken", men testa absolut!

• Mor Gulle

Jag tycker att dem läcker, tyvärr. Dem bästa byxblöjorna tycker jag är Icaś egna. Även Willys har byxblöjor nu, men dem var ingen hit. Pampers byxblöjor tycker jag är lite klumpiga mellan benen.

• Alicia05sMamma

Jummie & FruCissy: Låter toppen

Fler som har testat ?

• lilla snigel

har förresten gått över till pampers för vi tycker de fungerar ännu bättre.

• Marika78

Up & go menar du?
    Sambon köpte fel och kom hem med ett sånt paket och de sitter faktiskt bra! Han bajsade upp mot ryggen ikväll (trevlig, jag vet )men blöjan sitter tajt på och det hindrade bajset från att läcka ut.
    Fotsätter nog med up & go!

• Balthazar

För oss har det bara varit fördelar m Liberos Baby&Go! Byter idag till up&go, sonen e 11mån o de första börjar nu läcka lite på nätterna ibland så jag antar att de börjar bli för små för det problemet har vi inte upplevt m dom tidigare. Han slutade dessutom att vilja ligga på skötbordet för ett par månader sen så det e perfekt m byxblöja så han kan stå upp o bli bytt. Har inget negativt att säga om dom alls. Kanonbra!

• lucasmama

liberos up&go är den absolut bästa blöjan enligt mig
    willys byxblöjor är även ett lite mer prisvärt alternativ.

• Alicia05sMamma

Lillasnigel: Då ska jag köpa ett packet i morgon

Mammabella: Jaha så Willy´s har oxå byxblöjor. Har inte sett de. Ica´s blöjor har vi testat & de funkade inte bra på alicia tyvärr. Men man kanske skulle testa willy´s med då

Svar på tråden Libero´s byxblöjor ! Ni som testat dom...