• LenaP83

Pergo dubbelkur

Jennie1987 skrev 2010-05-19 21:38:18 följande:
    Vem är ylva o marie?Ja, visst är det supercoolt att vi hittade varandra och att vi är så lika?! Helt otroligt!Haha, ja, det kan ju bli tvillingar, chanserna ökar ju faktiskt en hel del när man knaprar Pergo! :)Ja, jag fick numret, så jag slänger iväg ett sms när jag varit där imorgon :)Hoppas att jag också har ett litet ägg som vuxit till sig! :) Hade ju varit fantastiskt!!Kram
    d e usk o barnmoskan som brukar sitt ao ta emot=) Japp chanserna ökar ju för det men i ärlighetens namn så räcker 1 i taget
    Slutar jobba vid fem så då får jag se om mobilen plingar till när jag sätter igång den=)
    Håller tummarna!
    Kramar
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-19 21:41:02 följande:
    Shit vad trög jag är! Jag kom på vem Ylva och Marie var, precis när jag skickat iväg förra inlägget! Hahaha! Snacka om segt huvud!  ;P
    segt här med...såg att du fattat nu när redan skickat mitt inlägg o förklarat hahaha, jag får skylla på att d va så tidigt=)
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-20 09:40:57 följande:
    Hihi, vi är rätt lika på många sätt! Hehe! Jaa, fy vad tidigt du går upp! Jag är ledig idag och har sovit ut riktigt :)
    d kallar jag FUUUUUUUUUUUUUSK=) jag har stått o frysit i en operationssal hela dagen...brrr=) Vet redan o jag säger d inte GRAAAAAAAAAAATTIS
  • LenaP83
    Sarasvensson87 skrev 2010-05-20 14:27:01 följande:
    Jag hoppar in i denna tråd om det är okej:) Jag ska börja med dubbelkur pergo på lördag! Jag blev otroligt glad nu då mensen kom så att jag kan börja äta pergo och så att jag och sambon kan hoppas på och jobba på att vi ska lyckas med ett mirakel:)
    hoppa in du=) va roligt...hoppas d lyckas för dig me
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-20 18:18:45 följande:
    Haha! ;) Jag ska ju jobba hela helgen här nu, så lite ledigt kan man väl få ha? ;)Operationssal? Låter otäckt! Jag är ju uska på demensboende, så det är lite skillnad, inte massa blod och sånt :PTACK snälla du! :) Nu får vi köra på och hoppas på det bästa! :)
    jag blir klar usk nu i juni=) ni söker inge personal? heheh
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-20 22:21:48 följande:
    Oj, vad lika vi är, åter igen! ;)Nja, finns la inga tjänster direkt, men vik går nog alltid att få :)
    ja du vi e fasiken väldigt lika haha=) du får gärna höra dig för
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-20 22:33:32 följande:
    Ja, jag kan höra om det kan tänkas finnas nåt :)Alltså, Bosse sa ju att mitt ägg växte på höger äggstock.Nu ikväll har jag haft spänningar och värk i höger äggstock... Det påminner lite om det man kan känna när omogna äggblåsor spricker (om du känt det nån gång?).Men det kan väl inte vara det ägget som hade vuxit till sig som spricker? Det måste väl iså fall vara dom runt omkring?? Det var ju massor med ägganlag, alltså omogna ägg i båda äggstockarna. Så det kanske inte är så konstigt om dom spricker lite, men konstigt att det gör ont just i höger när det är där mitt lilla ägg sitter :/Blir lite nojig... Så typiskt mig!
    där e en sak till som vi har gemensamt=) min högra va den som svarade på behandlingen, jag har under dagen oxå kännt lite i höger...inget som har vart konstant o jätt emkt men jag har kännt iaf...d kanske e ägglossning på oss bägge snart=)
    Hahaha fan va sjuk jag känner mig....i huvudet asså...jag låg kvar i sängen säkert i 20 min innan jag gick på dass...tänkte ba, nej nej dom får inte ramla ut hahahah *s*
  • LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-20 22:46:28 följande:
    Precis, likadant här. Det gör inte jätteont, men det känns liksom.Jaa, hoppas på en rejäl j*vla ägglossning!! :DHaha, du är rolig du! Min mamma sa till mig det idag också "ligg kvar i sängen en stund innan du springer på toa efteråt", haha! Nu ska jag sova lite, men hoppas vi hörs snart! Kram
    d ska oxå göra snart, sov gott!
    Kram
  • LenaP83

idag känns det skumt i magen...kan inte sätta fingret på hur d känns men från o till känns d lite som träningsvärk...hmm? va tror ni? kanske blev d nån ägglossning iaf

• LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-05-23 11:03:57 följande:
    Ah! Jag hade också som träningsvärk förra gången jag åt Pergo, ungefär vid beräknad ägglossning, så det kan absolut vara ägglossningen du känner av!Jag hade svinont igår när jag la mig i sängen, var som ett "bälte" runt magen och ryggen som liksom "sträckte". Ja, det är svårt att förklara. Men det kanske också har något med ägglossning att göra.Skulle ju ägglossa idag-imorgon enligt doktorn. Hoppas verkligen att det är ägglossning du känner av! Heja heja! ;)
    ja jag kan ju bara hoppas! d visar sig om man inte får mens=) faaaaaaaaaaaaaaan va jag hoppas på att den uteblir o d blir ett plus på stickan...jiiiiiiiiiiiihaaaaaa...för oss båda=)
Svar på tråden Pergo dubbelkur