• LenaP83

Pergo dubbelkur

enligt läkaren skulle jag ha beräknad mens idag..men inget ännu...känner ingen mensvärk eller något...han kan ju ha räknat fel...har den inte kommit på 1 vecka så kan jag nog börja fundera på om det är något annat...min förhoppningar o förväntningar e dock inte stora...

• LenaP83

Är på dag 29 o fortfarande ingen tant röd...men man vet ju aldrig, hon kan ju dyka upp när man minst anar det....
    Kramar

• LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-06-06 18:48:28 följande:
    Du finns i mina tankar vännen!
    Jag håller mina tummar stenhårt! :)
    Jag är på dag  28 idag, och jag känner inget speciellt, men vet ju aldrig.
    Hoppas vi slipper mensen och får andra roliga nyheter istället!
    Kramar
    HOOOOOOOOOOOOOOOPPAS för både dig o mig!
    Kramar
  • LenaP83

Jaha då har hon anlänt den där jäkla tanten, o helt oinbjuden oxå....snyft!
    Dag 29...o så börja om...hade ju tydligen ägglossning iaf...

• LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-06-06 21:32:32 följande:
    Så tråkigt! :(
    Man får tänka positivt! Du hade en ägglossning, det är alltid något :)
    Hoppas att nästa kur går bättre! Håller tummarna för dig hela tiden, det vet du!
    d vet jag gumman, same goe 2 u
  • LenaP83

Börjar om med nya tag här nu...dag 1 idag så Pergo dag 5-9 o sen nytt VUL 18e juni...jag fick veta att jag ägglossat jätte fint iaf...alltid en tröst o veta att d funkar....
    så nu får vi lägga allt hopp på denna andra dubbelkuren istället!=)

• LenaP83

Asså nu e jag såååååå förvirrad...fick "början" till mensen i söndags kväll...sent....o blödde i måndags...asså jag blöder inte längre!?!?!? fattar ingenting...pratade nyss med min läkare o dom vart lika fundersamma...ska ta ett g test idag o visar det neg så ska jag dit imorgon o ta ett akut blodprov, så vi får svar innan jag ska börja med kuren på fredag....o blöder jag inget mer nu så tyckte inte min läkare att jag skulle börja med kuren på fredag o missar alltså en cykel...gaaaaaaah....jag tror jag blir knäpp!!!!!!

• LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-06-09 09:20:15 följande:

Hoppas att det löser sig. Och ännu roligare om du plussar!!! :) Lova att du hör av dig ;)

Lycka till!!

absolut, d vet du att jag gör hehe=)
  • LenaP83

Är på dag 8 i cykeln...4e dagen med pergo dubbelkur...VUL på fredag...hoppas på denna kuren!

• LenaP83
    Jennie1987 skrev 2010-06-14 21:02:20 följande:
    Håller tummarna för dig, alltid!! :) kram
    o jag för dig=)
    Kram
  • LenaP83

oj så dött d blitt i denna tråden...tråkigt! vi som va så flitiga aja, dag 25 lider mot sitt slut o spänningen är olidlig...ska d lyckas denna kur? eller måste vi vänta till Aug på nytt? vi får se

• LenaP83

Hej alla fina!
    Har ätit min 7.e dubbelkur med pergo inkl 1 månads uppehåll.. Var o gjorde VUL igår och hade då ett ägg på 19 mm.. Min läkare blev väldigt glad. D bästa ägget jag haft på dag 14 någonsin! ÄL idag!! Sambon skulle ha lämnat nytt sädesprov igår egentligen men d var vi ganska snabba på att boka av. Känns onödigt o slösa dom på ett prov just nu när d e så perfekt som läkaren sa
    Så nu e d bara hålla tummarna tills dom blir blåa
    Hur går d för er andra?

Svar på tråden Pergo dubbelkur