Sarasvensson87 skrev 2010-05-21 09:08:18 följande:
Ja visst vetdu:) Såg att du var 87a med:) Ja det ska bli kul, har käkat vanlig enkel kur förut, hände inte så mycket! Så jag ska börja med dubbelkur, så hoppas att det ska hjälpa oss på traven! Nej blir inget VUL, ska börja utredning till hösten så doktorn sa nu att jag skulle börja med dubbelkur pergo och köra på, vet inte riktigt hur han tänkt sig eftersom det vore ju bra att se så jag inte får för mkt och så jag blir över stimulerad, men jag kör på och gör som jag blivit tillsagd:) Förhoppningsvis lyckas vi innan utredningen drar i gång i höst
Okej, jag åt också dubbelkur förra månaden (har bara ätit två kurer Pergo), och fick en liten, liten ägglossning, den var rätt klen enligt blodprovet. Så därför jag ätit dubbel nu :)
Så nu ska jag ägglossa söndag-måndag nångång här enligt läkaren :)
Vad synd att du inte får göra nåt VUL, dels för att det är skönt och veta att man inte är överstimulerad, men det är lika roligt att se att det verkligen finns ett ägg!
Men det klart du ska göra som din läkare säger, och jag hoppas verkligen att det tar sig med hjälp av Pergo så du slipper dra igång nån utredning i höst! Det hade ju varit perfekt! :)
Men eftersom man ägglossar med Pergo, så borde det ju vara fullt möjligt att lyckas bli gravid också, kan jag tycka!
Nu kör vi på! :)