Hur gör man faderskapstest?
Det är såhät att vårt barn hunnit bli åtta år, när vi skaffade barn så trodde jag allt var frid o fröjd. Hon frågad oxå om jag ville skaffa barn ihop med henne. Vi köpte barnvagn,planerade o va glada. En dag kom hon hem o sa hon ville ta abort bara sådär, jag blev utom mig o ledsen o ville ha svar på varför hon plötsligt ville göra aort, hon hade två barn sen innan med en annan kille då När vårt barn var tre-fyramår kopm jag på henne med att hon va grovt sexuell missbrukare. jag hittade filmer hon hade medverkat i på oloika psighter som jag hittade länkar genom hennes dator genom. jag hittade pfoto cirka 100 tal med olika män,o detta va under tiden vi var ihop, o sen hittade jag et antal olika webcamprofilnamn på olika webcam-sighter o det var en jättehemsk härva Nu har jag gått i lång terapi för att oeka leva med d etta o vi gjorde slut omgående för hon ville inte ha behandling etc o då kunde jag inte stötta henne,o den första bilden jag hittad3 på nätet kan hon inte ha varit mer än 16-17år gammal. När jaf kom på allt detta här hadde vi varit ihop i 8 åro vi var ca39 år gamla. O inte en enda bild jag hittade fanns det någon kondom med i. Nu har jag kommit så långt att jag vill veta om jag är pappa till barnet eller om hon ljugit för mig om det oxå, o mkt beroende på att hon kom hem en dag under graviditeten o tvunget ville göra abort. jag krävde ju svar, men det kunde hon inte ge mig, honn va bara rädd att jag skulle götra slut ett litet tag efter om vi behöll barnet. Där var ju filmer oxå när hon låg med olika mörka män på samma gång,hon har kanske trott det skulle komma ut en mörkhyad, vad vet jag. Men jag skulle verkligen vilja ha klarhet i om jag är pappa eller inte. vet inte vart jag ska vända mig eller nånting,finns det nån som vet,snälla hjälp mig!!