• Anya86

    hjälp

    Vet inte hur jag ska göra, vet inte om de här passar in här på änglaforumet. Men känner mej bara förvirrad.

    För ungefär ett år sen så var jag på Cellprovtagning, var gravid.
    *Eftersom jag har opererats för cellförändringar för ungefär 3 år sen så vill de att jag kommer på återbesök varje år.*

    Men i alla fall, jag var gravid, o hade småblödningar. Frågade gyn om de var normalt, o de tyckte de inte. Så de kollade upp det med ultraljud o allt. Läkaren sa att jag "kunde" ha en infektion. Sen var det inte mer med det.
    Läkaren tog cellprovet.

    Några veckor senare, fick jag värkar. Jag fick ett sent missfall. Jag födde våran Änglason Anthony i vecka 18. på grund av en infektion.

    Och nu är det såhär. Jag har fått tid igen för att göra ett cellprov. Jag har ååångest o panik. Vet inte vad jag ska göra. Boka av tiden, o försöka göra det senare?? Känner inte alls för att gå dit igen!

    HJÄLP

  • Svar på tråden hjälp
  • nixxia

    uch snälla, tycker med dig måste vara jobbigt, har själv gått igenom ett så kallat sent missfall var i vecka21 , men det viktiga e nog att du talar om för läkarna  hur du känner och mår i första han, men undersökningen är ju jätte viktig, du kanske kan få prata med nån, det eviktigt aatt ventilera alla känslor man bär på krammar om i massor

Svar på tråden hjälp