• Lesbiska

    Jag har gjort min älskling gravid =)

    Idag va den bästa dagen i hela mitt liv.......{#lang_emotions_heart}
    Idag fick vi reda på i en tidig morgon timma att vi väntar barn {#lang_emotions_sunny}!
    Tvingade upp henne innan jag skulle iväg på kurs, nu kunde jag inte vänta längre.
    Hon kissade och sprang och la sej igen.
    Jag doppade vårat CB digitala test i muggen, räknade till 20, hylsan åkte på.
    Efter ett tag kollade jag, det blinkade ännu ett timglas.
    Fixade mej iordning för dagen, kollade på testet igen.
    och VIPPS....där står det, den vackraste texten läst på LÄNGE förutom då min gumma skriver ett sms att hon älskar mej, såklart
    Där med underbar text står det, GRAVID!!!

    Står stilla som i is och bara kollar, kollar igen, väntar ett tag, kollar igen, SKRIKER
    - GUMMAN
    samtidigt som jag springer in och hoppar upp i sängen till hennes varma underbara famn...
    Visar stickan för henne.....gråter, skrattar och hon i ett stort frågetecken ser det jag ser...
    GRAVID!

    Vi faller i varandras armar, och gråter med skratten i halsen!
    Kollar igen på stickan, tårarna rullar ner för oss bägge!
    Jag står med kläder på, gråter och vi pussar på varandra.
    Ringer gummans mamma och SKRIKER då hon svarar
    -HEJ MORMOR!{#lang_emotions_heart}
    Hon börjar gråta där på andra sidan....
    Delad lycka är större lycka!

    Idag har jag kollar på detta testet i miljoner, hjärtat svämmar över av lycka och jag har svårt att andas för att jag är så otroligt lycklig!
    JAG HAR GJORT MIN ÄLSKLING GRAVID!
    Efter tre heminseminationer har detta äntligen lyckats.

    Idag är vi vecka 4 + 1 dag.

    Lyckan är total!

    /Oss{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

  • Svar på tråden Jag har gjort min älskling gravid =)
  • grodängel

    Grattis ...underbart kul för er hoppas jag och mannen min får samma svar snart :O)

  • Lovely L

    Grattis så hemskt mycket!!!! Så roligt för er!!! Själv födde jag en son för fem månader sen och det är så stort att bli förälder.

    Hem och gosa med tjejen nu, det är så speciellt i början tyckte jag.

    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!

  • Lesbiska

    Verkligen som i en rosa dimma just nu..... ikväll blir det varandras famnar som gäller och att kramas, prata, fantisera och bara vara lyckliga tillsammans över detta underbara som äntligen händer oss!

    {#lang_emotions_heart}!{#lang_emotions_heart}!{#lang_emotions_heart}!{#lang_emotions_heart}LYCKLIG{#lang_emotions_heart}!{#lang_emotions_heart}!{#lang_emotions_heart}!{#lang_emotions_heart}

    Ska pussa magen, på henne tills hon somnar i min famn och i mitt hav av kärlek!

    / T

Svar på tråden Jag har gjort min älskling gravid =)