• SandraaG

    30 dec. Blir kanske en spännande nyårsafton. :)

    Oh, är så underbart. Man kan verkligen inte beskriva känslan. :)
    Är så oerhört glad.

    Ska få bebis i december. :D

  • Svar på tråden 30 dec. Blir kanske en spännande nyårsafton. :)
  • Magic 3

    Hej! Är oxå beräknad att få 30 dec...Är det ditt första? För min del blir det barn nr 3. Gick över några dagar med första o en vecka m andra, så jag är nyfiken om jag ska pricka nyårsafton denna gång =)

  • Snuttjulla

    vet du, man får bästa tänkbara vården på bb om man föder nyårsafton, så lugnt och skönt, att du får massor av hjälp och omvårdnad...

  • Milliemolly

    Bara 2 % föds på beräknad dag

    Men visst är det roligt att hoppas....................själv är jag beräknad till makens födelsedag. Det hade varit skoj att pricka den med en riktig bebis som present!

  • Meria

    Snuttjulla skrev 2010-05-13 12:29:56 följande:
    vet du, man får bästa tänkbara vården på bb om man föder nyårsafton, så lugnt och skönt, att du får massor av hjälp och omvårdnad...
    Samma gäller om man föder på julafton kan jag meddela {#lang_emotions_tomte}

    Och grattis TS!
    ♥ Loke -06 & Isak -08 & Hoppsan bf 19/10 ♥
  • tindra05

    Heej! Har BF 31 dec, men det är 3:e barnet och har fått båda tidigt. Hoppas annars på att gå över till januari, men kan tänka mig att det blir i mellandagarna.

    Låter ju iofs skönt att bli mer ompysslad på julafton och nyårsafton! {#lang_emotions_smile}

  • snö änglen

    Jag undrar när ska man berätta för sin chef att man är gravid? I vilken vecka har ni varit i när ni berättat? Vi väntar vårat första barn.

  • Naez

    Jag e beräknad 31 dec =) med mitt andra barn och jag hoppas jag kan gå över till januari=)

  • hallonbanan

    Hejsan är beräknad 27 december, våran första så spännande. undrar när den tittar framSkrattande hoppas oxå på att den tittar fram i januari pga att jag känner så många som fyller år i dec och ingen i jan hehe..

  • hallonbanan
    snö änglen skrev 2010-05-20 12:22:31 följande:
    Jag undrar när ska man berätta för sin chef att man är gravid? I vilken vecka har ni varit i när ni berättat? Vi väntar vårat första barn.
    hallå
    vi väntar oxå första barnet och jag berättade det förra veckan nu är jag i vecka 16 (15+2) hon tyckte det var bra att jag berättade och var mycket positiv:)
Svar på tråden 30 dec. Blir kanske en spännande nyårsafton. :)