Inlägg från: kalin |Visa alla inlägg
  • kalin

ni är så jäääävla pinsamma!!!

Sa bara for man inte gillar sina styvbarn ar man patetisk och elak?

• kalin
    amasonas skrev 2010-05-15 09:27:35 följande:
    Jag blir aldrig klok på varför dessa kvinnor väljer att dela sitt liv med en man som redan har barn?! De är ju helt uppenbart att de skyr barnen som pesten men hallå...gå därifrån då kvinna! Skaffa dig en karl utan barn, hur enkelt som helst ju, att de inte begriper det! Tänk vad många barn som skulle ha det bättre då utan dessa barnhatare i sin närhet. Och nej, jag är inte en bitter biomamma. Jag är gift med mina barns far.
    Min sambo ar den vikigaste personen i mitt liv. Varfor ska jag lamna honom bara for han rakar ha tva ungar? Han far val lamna mig om han upplever det som ett problem att jag inte gillar hans barn. Men det gor han inte, han respekterar att jag inte vill ha med dom att gora.
  • kalin
    Bedan skrev 2010-05-15 10:59:33 följande:
    Jag vet inte vem som är värst, du eller din sambo. Fy faan.
    Vad ar problemet? Och vad fan vill du jag ska gora? Varken jag eller min sambo har bett om dessa ungar. Jag tycker inte om dom av den enkla anledningen att dom ar barn. Jag kommer aldrig tycka om barn hur garna du an vill.
  • kalin
    VirrigaVerna skrev 2010-05-15 11:19:09 följande:
    Jag vet inte om jag missuppfattar nu men din sambo är väl far till barnen?
    Ja och det innebar inte att jag har nan slags skldighet gentemot dem...Inte min sambo heller...Javla konstigt folk resonerar
  • kalin
    VirrigaVerna skrev 2010-05-15 11:26:56 följande:
    Nej det är ju konstigt att tycka att en förälder har skyldigheter gentemot sina barn
    Ja det ar det. Varfor skulle man ha skyldgheter genemot barn man aldrig bett om?
  • kalin
    VirrigaVerna skrev 2010-05-15 11:31:46 följande:
    Det är ju tragiskt men endera så spottar man i nävarna och tar på sig ansvaret över de barn man varit med om att sätta till livet bara av det faktum att de är barn och behöver stöd, trygghet och närvarande föräldrar. Eller så duckar man och skiter i ansvaret
    Ja det gor man som man vill och kanner. Man har knappast nagra skyldigheter.
  • kalin
    Natosh skrev 2010-05-15 11:51:56 följande:
    Omg, menar du att biomamman smög sig in en natt och stal hans sperma?? Stackars karl!
    Manniskan pastog att hon kakade piller.
  • kalin
    Ts Mamma skrev 2010-05-15 12:05:10 följande:
    Å de kan hon inte ha gjort menar du?? Du vet att inget preventivmedel är 100%....
    Nej det vet jag inte helt sakert och det spelar ingen roll heller. Oavsett sa har varken jag eller min sambo bett om dessa barn.
  • kalin
    Ts Mamma skrev 2010-05-15 12:10:28 följande:
    Nej, men din sambo vet förhoppningsvis hur barn blir till och då kan man ju inte skylla på henne, han var väl lika delaktig i själva tillverkningen som henne eller???
    Han trodde hon skyddade sig. Sannolikheten att man blir gravid 2 ganger om man ater sina piller som ska ar inte sarsillt stor. Dessutom hade hon tjatat om barn innan...
    Men detta spelar ingen roll da barnen ar har nu och min sambo tycker om dom och traffar dom nar han kan.  Men varfor jag skulle ha nan skyldighet mot barnen forstar jag inte...
  • kalin
    Ts Mamma skrev 2010-05-15 12:19:56 följande:
    Nej, du har ingen juridisk skyldighet mot barnen, det håller jag med om MEN du är en vuxen människa och de är barn, du har således ett VUXEN ansvar gentemot barnen dvs. att inte behandla dem eller deras Mamma illa, de är barn och du är vuxen, det verkar många ha problem att förstå, det är INTE barnens fel att deras föräldrar inte bor ihop, det är föräldrarnas!
    Jag behandlar dom inte illa. Jag haller mig borta for det mesta. Jag har alltid varit valdigt saker pa att jag inte vill ha barn, jag har forsokt att tycka om dom men jag kan helt eneklt inte. Dessuotm har barnen gjort nagot som i mina ogon ar oforlatligt, oavsett om mna ar barn eller vuxen
    Tottelina skrev 2010-05-15 12:22:52 följande:
    Han trodde hon skyddade sig två gånger, och blev lurad två gånger. Han har alltså gjort en kvinna på smällen två gånger = med två barn utan att tänka sig för? Ja han ska ta ansvar för sina barn annars är han inget annat än ett kryp.
    Enligt dig ar det alltsa helt i sin ordning att kvinnor lurar man till att bli pappa?
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!