Inlägg från: kalin |Visa alla inlägg
  • kalin

ni är så jäääävla pinsamma!!!

Stinii skrev 2010-05-15 12:25:40 följande:
    Varför blir man tillsammans med någon som har barn om man inte ens GILLAR barn? Har aldrig ifrågasatt varför man blir tillsammans med en man som har barn sedan innan förut men om man inte ens tycker om barn så förstår jag verkligen inte.
    For att man foralskar sig i personen?
  • kalin
    Stinii skrev 2010-05-15 12:34:21 följande:
    Vid första ögonkastet då eller? Dröjde det lång tid innan du fick reda på att han hade barn? Förklara gärna.
    Det gick ratt fort ja. Visste om barnen fran borjan men sag det inte som natt storre problem da dom bor langt bort och inte traffar min sambo sarsillt ofta. Ser det fortfrande pa de sattet..
    trolltotten skrev 2010-05-15 12:37:14 följande:
    Och med den personen medföljer barnen! Kan man inte ta det får man snällt gå åt sidan då barnen alltid går före!
    Da jag inte tycker om barn sa gar inte barnen fore i mina ogon.
  • kalin

herregud jag alskar min sambo och ser ingen anledning till varfor vi inte kunna leva ihop for att han har barn som han traffar 4 ganger om aret...forstar att era liv kretsar kring barn men for oss ar det inte sa...

• kalin
    Natosh skrev 2010-05-15 14:19:27 följande:
    Känns fånigt att hela tråden ska handla om ett och samma fall, ditt. Men jag måste bara undra då du refererar till barnen i plural. Är det tvillingar eller gick han på det flera gr?
    Haller med, vet inte varfor folk gor som stor grej av natt som inte ens ar natt problem...dom ar ej tvilligar....
  • kalin
    Bellsam skrev 2010-05-15 15:05:23 följande:
    Fast du kan väll inte säga att du tycker synd om din sambo och att han blev lurad till sig dessa barn? Ok om hon säger en gång att hon går på p-piller och att hon lurade till sig ett barn, men andra gången hon blev gravid var första barnet fött och då måste han väll ha lärt sig läxan och använda kondom?
    susannemalmö skrev 2010-05-15 15:46:10 följande:
    Haha, sjukt ball med folk som går på att mannen blivit lurad två gånger, då använder man inte många procent av hjärnan. Men iof, blir man kär i ett pucko är man kanske inte Einstein precis.
    Alla kan gora misstag. Jag tycker man ar en idiot om man tvingar och/eller lurar nagon att bli pappa. Nej jag kan inte pasta att jag tycker synd om min sambo, han gillar sina barn....
  • kalin
    susannemalmö skrev 2010-05-15 16:06:30 följande:
    Visst kan alla göra misstag, men sen tar man konsekvenserna av dem. Och nä, att träffa sina barn fyra gånger om året är inte att ta ansvar. Din sambo är precis så pinsam som Ts skriver, och du är inte mycket bättre. Varför tycker du inte om dig själv mer än att du är tillsammans med ett pucko som "blir lurad" två gånger på samma sätt av samma person? Anser du själv att du inte är värd eller kan hitta nån bättre? Fan, jag hatar katter, inte är jag så korkad att jag träffar en kille med två stycken hemma.
    Allra pinsamast ar nog du sitter och dommer ut folk utan att ens ha halften av all fakta.
  • kalin
    Tottelina skrev 2010-05-15 19:21:16 följande:
    Nej enligt mig är det upp till varje individ att skydda sig. Normalt sett i ett förhållande litar man på varandra men i din mans fall finns det två faktorer som gör att jag tycker han får skylla sig själv - han gick på det två gånger med samma kvinna (lär man sig inte?) och han verkar enligt dig avsky barn så till den grad att han inte tar ansvar för de han är med och tillverkar därför borde det legat i hans intresse att skydda sig med denna kvinna för som alla vet är inga p medel hundraprocentiga. Hon kanske faktiskt hade skydd?
    Haller inte rikigt med men har ingen lust att diskutera detta mer. Ungarna ar redan satta till varlden och hur dom blivit till spelar mindre roll.
  • kalin

Det ar ingen som sviker nagra ungar. Men det finns massor med saker som ar varre. Jag kanner ingen sympati mot barn, barn ar idioter...

• kalin
    susannemalmö skrev 2010-05-16 19:22:52 följande:
    Aha, och sen slutar de var idioter när de växer upp då? Ja, förutom du och din sambo då förstås.
    Oftast.

Ar alla som inte gillar barn idioter?
  • kalin
    susannemalmö skrev 2010-05-16 19:41:43 följande:
    Nej för fan, klart man inte behöver gilla barn. Men är man en så värdelös pappa som din sambo och dessutom går på samma fint två gånger är man en idiot. Är man tillsammans med en idiot och dessutom försvarar idiotin är man också en idiot. Att skaffa en kille som har barn när man inte gillar dem är inte precis höjden av intelligens. Förstår du bättre nu eller ska jag förklara mer ingående för dig?
    I min varld sa ar det kvinnan som tvingar en man att bli pappa som ar idiot. Blir man anda tvingad att bli pappa far man vara sa involverad man som man vill och kanner. Min sambo har stalt upp mycket mer pa dessa ungar an vad han behovt.

Tanker inte disskutera detta mer med dig da inte uppenbarligen inte klarar av att fora en diskusion pa ett moget och respektfullt satt.
Svar på tråden ni är så jäääävla pinsamma!!!