utsatt av pappan som har boendet!
Hej!
Våran barn är 9o7 år gamla. Vi separerade för ca 4år snart. Pappan har boendet och bor i en annan kommun, jag är umgänges förälder. Fram tills nu så har jag helg1,2,4 och pappan helg3. Pappan ger mig aldrig någon information om barnen,jag ska vara ovetande helst.
Blir barnen sjuka den helg som jag ska ha dem så får jag inte tillsbaks den eller den går förlorad samma gäller om jag själv blir sjuk,han är inte tillmötesgående eller flexibel allt som man måste samarbeta på måste han ha på papper och då menar jag allt, men det går ju inte i verkliga livet. Han kränker mig och hånar mig alltid ibland finns barnen där oxå.
Jag får gamla eller nästan inga kläder till barnen. Är det lov och jag frågar om jag eller barnen kan få med sina skridskor får de inte det. Han ringer varje helg samma dag jag hämtar barnen tills jag lämnar dem och säger får jag prata med mina barn och han ger sig inte ändå ser han barnen dubbelt så mycket.
Barnen tror att han är den ända förälder som bestämmer allt. köper jag öron hängen till vår dotter tar han av dem och sätter på de han köpt,köper jag en skolväska till våran pojke tas den bort och ersätts med hans. Ja det finns mycket med det känns hopplöst! när han har barnen har jag nästan ingen kontakt med dem, reser de utomlands vet jag inget heller ! kan du komma med bra råd?! har redan vänt mig till instanser men tycker det bara går runt hela tiden! Mvh marie