• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • Malena79

Så där ja Nu sitter vi på tåget mot Sthlm. Fan va kul det ska bli

• HäckHäxan
    Malena79 skrev 2010-10-01 00:37:16 följande:
    Har fixat mobilt bredband till datorn nu och funderar på att ta med mig datorn Kanske kan lägga upp lite skandalbilder direkt
    sugar rush skrev 2010-10-01 00:39:32 följande:
    Äntligen nån som tänker som jag

do it!
    *håller med*
    *gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • HäckHäxan

Hoppas ni har det riktigt kul hela högen!!!  Skål

*gråter blod* Kom just på att min rumpa är för alltid förlorad! Fan också, skulle aldrig bytt bild!!!
  • daddy XL

tack tjejer för en Grym resa :) kram på er... nu BAKIS mat fast jag inte är bakis :)

• Majuuu
    daddy XL skrev 2010-10-02 19:38:45 följande:
    tack tjejer för en Grym resa :) kram på er... nu BAKIS mat fast jag inte är bakis :)
    Tack själv! Var verkligen "jätteroligt". Blev lite för lite "mat" idag dock...   Obestämd
  • Malena79
    Majuuu skrev 2010-10-02 20:52:04 följande:
    Tack Malena för underhållningen..
    Nästa gång får nån annan stå för underhållningen Tänkte skriva att jag inte ens är bakis, men när känner efter så är det nog för att jag fortfarande är onykter Förvånad
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-10-03 08:53:16 följande:
    Nästa gång får nån annan stå för underhållningen Tänkte skriva att jag inte ens är bakis, men när känner efter så är det nog för att jag fortfarande är onykter Förvånad
    Du är underbar!
  • Malena79

Haha nu har jag bokat två nya kryssningar

Svar på tråden Desperata kryssningen...