Desperata kryssningen...
Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...
Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...
Vi kan väl slå till på hytterna för 250:- tycker jag. Jag kan ju dela med Anna och Jenny så får nu en hytt för er själva
Anna och Jenny
Hmm halva texten försvann visst, Ska kolla upp födelsedatum på anna och jenny. Hur ska vi göra med mat? Frukost känns som ett måste iaf, men jag är sugen på middagsbuffén oxå
Jag ska inte med iaf
Kunde inte lösa b-vakt + ändrad tid. Skulle vara framme i sthlm efter båten avgått isf
Satsar på nästa resa ist.....
Spelar inte så stor roll men den hytt delningen funkar väl :p ,hoppas servitrisen inte vakna av mitt sms nu bara ...
ska kolla ifall jag har ditt konto nr kvar det brukar ju iaf sparas :) så blir det avklarat iaf 11 dagar kvar nu bara :) ,har polare som är lite sugna som skulle lämna besked innan onsdag ifall dom skulle åka med oxå men dom bokar själva isf :) eller va kanske jag so msa det till dom för att minska risken för ändrad hyttindelning ;)
Kan du inboxa till mig oxå. Håller på att tjata på dom andra så dom kan ge mig pengarna. Så sätter jag in allt till dig