• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • trolletsmamma
    Majuuu skrev 2011-03-20 12:58:29 följande:
    Alltså på birka finns det 300kr hytter (dvs c-hytter) men det finns bara 2-personers hytter kvar den dagen, men är man bara 2 pers o vill bo billigt blir det ju 150 kr/pers o då är det hytten o resan som ingår. frukost tillkommer om man vill ha det 90kr, men buffé o sånt brukar jag skippa för man kan alltid ta nåt på cafét istället, blir billigare..

Så är man 4 pers som delar en 500kr hytt blir det bara 125kr/pers.... Men är man 2 som delar en 500kr hytt blir det 250 kr/pers..
    hehe jaha dååå fattar jag:P men fanns de stora hytterna kvar?? fast jag vill nog bo billigt:P 150 kr känns rätt lagom är de allt som kostar om man bara ska åka med båten??? ja förrutom frukost och spriten då:P
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-20 13:00:48 följande:
    hehe jaha dååå fattar jag:P men fanns de stora hytterna kvar?? fast jag vill nog bo billigt:P 150 kr känns rätt lagom är de allt som kostar om man bara ska åka med båten??? ja förrutom frukost och spriten då:P
    Ja 4 pers hytter på 500kr-nivån finns kvar så 125kr om ni är 4 pers i hytten o då är det inkl allt utom mat o dryck..
  • Majuuu

Det kanske kommer några partysugna upptagna FL-mammor med oxå.... Bara så ni vet..
    Kryssningen kom på tal igår nämligen.... Oskyldig

• trolletsmamma
    trolletsmamma skrev 2011-03-20 13:00:48 följande:
    heheh står ju klart och tydligt svaren på mina frågor redan i de du skrivit hehehhe,.... du behöver inte svara igen:P
  • Majuuu
    trolletsmamma skrev 2011-03-20 13:04:17 följande:
    heheh står ju klart och tydligt svaren på mina frågor redan i de du skrivit hehehhe,.... du behöver inte svara igen:P
    Skål
  • trolletsmamma

Kunde inte tågresan vara LIKA billig hehe... går å 1000 kr tur o retur med tåget..... jaja men är i sthlm runt 16 tiden på fredagn tar 4½ h upp och 4½ h hem hehhe... tur man ÅKER själv och att man INTE har sonen med sig hehe... de är 1 byte bara sköööööönt

• Lellebror

Trollet jag kommer ha en ledig plats i bilen från borås/jönköping

• trolletsmamma
    Lellebror skrev 2011-03-20 13:20:38 följande:
    Trollet jag kommer ha en ledig plats i bilen från borås/jönköping
    okej.. men åker ju från kristianstad..
  • Lellebror

Ta tåget till jönköping och åk vidare med oss

Svar på tråden Desperata kryssningen...