• Majuuu

Desperata kryssningen...

Här samlas vi desperata o stöttande för att diskutera detaljer för kryssningar...

• Svar på tråden Desperata kryssningen...
  • Majuuu
    MrC skrev 2011-03-21 12:16:00 följande:
    Sushi är lätt att göra. Har jag gjort många gånger. Så, bara att byta ut crabfish, lax, räkor mot mer gurka och avocado? Jag har en liten kokbok om sushi, så det ska nog lösa sig.

Drog ni till med sushi för att ni trodde att jag inte skulle kunna fixa det?
    Nej jag drog till med sushi för att du nämt att du lagat sushi några gånger i tråden o jag älskar sushi..
  • Majuuu

Så det verkar vara typ klubbat att vi ska åka med Birka, så då tänkte jag att vi kanske ska sammanställa en lista på alla som vet redan nu att dom vill o kan åka dels här o så får alla som ska med PMa mig med namn o födelsedata o vilken hytt-kategori samt vem dom vill bo med senast onsdag denna vecka. Sen går det ju alltid att lägga till folk till hytterna eller boka in fler hytter ifall det behövs. Men då finns ju risken att dom sent bokade hytterna blir dyrare, om det itne dyker upp nåt bra erbjudande.

• Lellebror
    Majuuu skrev 2011-03-21 21:58:52 följande:
    Så det verkar vara typ klubbat att vi ska åka med Birka, så då tänkte jag att vi kanske ska sammanställa en lista på alla som vet redan nu att dom vill o kan åka dels här o så får alla som ska med PMa mig med namn o födelsedata o vilken hytt-kategori samt vem dom vill bo med senast onsdag denna vecka. Sen går det ju alltid att lägga till folk till hytterna eller boka in fler hytter ifall det behövs. Men då finns ju risken att dom sent bokade hytterna blir dyrare, om det itne dyker upp nåt bra erbjudande.
    skickat på mig o JM
  • Majuuu
    Lellebror skrev 2011-03-21 22:09:22 följande:
    skickat på mig o JM
    Great!
  • Lellebror
    trolletsmamma skrev 2011-03-20 16:43:34 följande:
    hmmm hur kunde du det?? jag hittade inga billigare alterntiv den dagen.. och då åker jag så jag är framme runt 16 i sthlm och sen åker jag hem runt 18 dagen efter och de fanns inga andra biljetter..
    hittade tåg till jönköping avresa kristinehamn 07:49 framme i jönköping 11:59 201:-
    hem verkar det vara lite jobbigare med men går ett från jönköping kl 11:59 framme 16:19 för 366:-
  • Lellebror
    Lellebror skrev 2011-03-22 21:23:25 följande:
    hittade tåg till jönköping avresa kristinehamn 07:49 framme i jönköping 11:59 201:-
    hem verkar det vara lite jobbigare med men går ett från jönköping kl 11:59 framme 16:19 för 366:-
    fast det hem går på söndagen från jönköping
  • Lellebror
    Lellebror skrev 2011-03-22 21:23:25 följande:
    Kristinehmn stn - Jönköping C fredag 13 maj, 07:49 - 11:59 1 resenär 2 klass 201 SEK Kan inte ombokas 0 SEK Jönköping C - Kristinehmn stn söndag 15 maj, 11:59 - 16:19 1 resenär 2 klass 294 SEK Platsreservation Ingår Kan inte ombokas 0 SEK
    Att betala: 495 SEK
  • Majuuu

Kom ihåg att PMa mig om hytt-kategori, namn, vilka vill dela hytt med vem, frukost ja/nej o födelsedata innan imorgon är slut för att få 50-dagar-innan-rabatten!! Solig

Svar på tråden Desperata kryssningen...