dalmatiner blandning
Nu vill jag veta om en blandning av dalmatiner o schabrador är en bra blandning .
jag vill inte höra att man ska väljaa renrasig förre blandning . Så har ni åsikter om blandras bespara mig era åsikter
Nu vill jag veta om en blandning av dalmatiner o schabrador är en bra blandning .
jag vill inte höra att man ska väljaa renrasig förre blandning . Så har ni åsikter om blandras bespara mig era åsikter
Vad beträffar dövhet hos dessa valpar så kommer dom att testas för just det . Vad gäller varför man blandar just dessa raser ja det kan nog bara uppfödaren svara påmen både mamman o pappan är av denna blandning . sådet är inte en dalmatiner o en schabrador utan båda är dalmatiner schabrador .
Uppfödaren har haft en del kullar innan denna kull med samma föräldrar . Just denna gången blev det dock ett misstag som resulterade i 12 st valpar varav nio klarade sig
Men TS, du svarade inte på vad du vill göra med hunden? Vad vill du träna med den? Vad lockar dig med korsningen?
Jag frågade vad ni tyckte om kosningen inte vad jag ska göra med den eller inte .
jag har inte sagt att jag ska köpa en sån blandnig
En fundering som slog mig när jag läste igenom TS igen var; hur ska man kunna yttra sig om vad man tycker om blandningen om man inte för säga nåt om blandraser?