• Anonym (jaha)

Använda koppel

Vi har varit tillsammans ett tag och börjat testa lite saker kring sex. Tex använt handbojor, bd/sm av snällare slag osv. Nu har han kommit på en idé. Att han ska ha en koppel runt halsen på mig. Som han kan dra och styra. Har ni använt koppel som leksak? Jag vet inte riktig hur jag ska göra. Det känns inte helt ok för mig. Känns som man är en hund, jag vill inte va nån hund. Han ser inte mig som nåt sånt utan mer att han då kan bestämma över mig genom att dra i kopplet. Är det "normalt"?

• Svar på tråden Använda koppel
  • nyfiken00

hm, tänker mycket på det, är en av två i ett öppet förhållande, blir tänd på att han raggar upp andra, och lika så han med mej,,,

Vi har redan bestämt att det blir seans under dagen när det blir och så går man där och är lite tänd på idén.... sen bestämmer vi att han skall vara master,,, det är väl lättast.

Vi tänder lite ljus och lite musik,, sen beordrar han mej att kanske att stå på alla fyra och då bestämmer han att vi skall ha koppel, handbojjor, eller så binder han mej, ibland använder vi bara en greppsjal som jag inte "får släppa"....

OM det blir koppel blir det oftast så at than ger mej en ögonbindel och sen koppel ... sen tar han mej bakifrån samtidigt som han håller i kopplet och i mitt hår,,,, när han känner att det är lägge smiskar han min rumpa med yttersta delen av kopplet... oftast slutar det med att han sprutar i eller över mej, ibland blir det mer avangserat med handbojjor koppel och även analt...

Tycker det är skönt och är överraskad hur min kropp reagerar på detta.

FLER borde testa. Inte alls så konstigt när man väl är där.

• Anonym
    nyfiken00 skrev 2010-05-28 21:42:50 följande:
    SE till att köpa ett längre för då kan man smiska med det amtidigt ,, DUBBEL EFFEKT....dessutom , om han vill binda dej med det funkar det bättre
    Mmm, där jag något att tänka på. Låter härligt.
  • nyfiken00
    Anonym skrev 2010-05-29 21:48:37 följande:
    Mmm, där jag något att tänka på. Låter härligt.
    mmm,. det är det...
  • Hugge47
    nyfiken00 skrev 2010-05-29 20:34:27 följande:
    hm, tänker mycket på det, är en av två i ett öppet förhållande, blir tänd på att han raggar upp andra, och lika så han med mej,,, Vi har redan bestämt att det blir seans under dagen när det blir och så går man där och är lite tänd på idén.... sen bestämmer vi att han skall vara master,,, det är väl lättast. Vi tänder lite ljus och lite musik,, sen beordrar han mej att kanske att stå på alla fyra och då bestämmer han att vi skall ha koppel, handbojjor, eller så binder han mej, ibland använder vi bara en greppsjal som jag inte "får släppa".... OM det blir koppel blir det oftast så at than ger mej en ögonbindel och sen koppel ... sen tar han mej bakifrån samtidigt som han håller i kopplet och i mitt hår,,,, när han känner att det är lägge smiskar han min rumpa med yttersta delen av kopplet... oftast slutar det med att han sprutar i eller över mej, ibland blir det mer avangserat med handbojjor koppel och även analt... Tycker det är skönt och är överraskad hur min kropp reagerar på detta. FLER borde testa. Inte alls så konstigt när man väl är där.
    Nej, det är bara härligt när man får testa gränserna med någon man kan lita på. 
    Då kan man bli förvånad över sin egen reaktion. :)
    Härligt att höra hur andra experimenterar. {#lang_emotions_cool}
    Det skall vara kul, annars är det så tråkigt!
  • Yxskaft

Jag älskar att vara kopplad. Att ge honom kontrollen. Älskar knäppet när kopplet fästs fast i halsbandet.

• Anonym (jaha)
    Yxskaft skrev 2010-05-31 22:37:56 följande:
    Jag älskar att vara kopplad. Att ge honom kontrollen. Älskar knäppet när kopplet fästs fast i halsbandet.
    Vad associerar du det till då? Vad får dig att gilla koppel? Vi har haft mkt att göra båda två så det har inte varit mkt sex denna helg. Förhoppningsvis under veckan  om inte båda är för trötta.
  • Yxskaft

Jag gillar ju att ge honom kontrollen, och med ett koppel blir det så mycket mer uppenbart. Det blir liksom symboliskt.

• Anonym (jaha)
    Yxskaft skrev 2010-05-31 23:53:52 följande:
    Jag gillar ju att ge honom kontrollen, och med ett koppel blir det så mycket mer uppenbart. Det blir liksom symboliskt.
    Jag förstår din tanke. Jag gillar också att ge honom kontrollen så för mig ligger symbolen i en ögonbindel. Jag kan inte se ngt utan förlitar mig på honom. Jag ser inte samma sak med en koppel. Däremot kan jag ana hans tankesätt. Eftersom han gillar att få oralsex så kan jag tänka mig att han vill kontrollera mig på det sättet. Mycket ovant vid tanken. Hur kan man testa på detta utan att behöva lägga en massa pengar på en koppel?
  • Yxskaft

Har du något lämpligt halsband så är det ju bara att ta något rep eller något. Själv har jag ett gammalt smalt läderskärp som halsband faktiskt. Vi har inte riktigt hittat något halsband som vi vill ha än. Sen har vi ett hundkoppel som vi redan hade hemma. Inte det snyggaste kanske, men vi har som sagt inte hittat något vi vill ha än. Det får duga så länge. Och bara jag ser halsbandet eller kopplet så blir jag glad. Trots att det inte är snyggt.

Vi använder dock sällan själva kopplet sexuellt. Även om jag är kopplad så är det sällan han håller i det under själva sexakten. Vill han styra mig så säger han till, eller har ett hårt grepp i håret.

Om tanken är att han ska styra ditt huvud under oral sex så är faktiskt håret lämpligare. Och såklart, om du känner dig otrygg ska du såklart inte göra det. Men jag gillar att testa mina gränser tillsammans med min partner, även om just kopplet var mitt förslag som han nappade på.

• nyfiken00
    Hugge47 skrev 2010-05-31 13:48:42 följande:
    Nej, det är bara härligt när man får testa gränserna med någon man kan lita på. 
    Då kan man bli förvånad över sin egen reaktion. :)
    Härligt att höra hur andra experimenterar. {#lang_emotions_cool}

hm, ja det där med lita på är viktigt i just denna leken.

• Hugge47
    nyfiken00 skrev 2010-06-05 22:16:40 följande:

hm, ja det där med lita på är viktigt i just denna leken.

Japp, kan inte påpekas för ofta. 
    Förtroende är A & O i dessa lekar.

Ta det lungt med spriten också i samband med detta!! 
  • nyfiken00
    Hugge47 skrev 2010-06-11 15:39:18 följande:
    Japp, kan inte påpekas för ofta. 
    Förtroende är A & O i dessa lekar.

Ta det lungt med spriten också i samband med detta!! 
    Är detta ett påbud för mej eller alla?!?!?

Tror inte att jag reagerar olika oavsett om jag har dratt ett par glas innan eller  inte.
    snarare tråkigare som berusad.
  • Hugge47
    nyfiken00 skrev 2010-06-12 21:24:11 följande:
    Är detta ett påbud för mej eller alla?!?!?

Tror inte att jag reagerar olika oavsett om jag har dratt ett par glas innan eller  inte.
    snarare tråkigare som berusad.
    Det är bara ett gott råd, speciellt om man binder varandra. Eller om man använder en gagball och liknande.

Men alla är olika så använd bara ditt eget goda omdöme så tror jag att det blir jättebra.

Skrattande 
  • Anonym (jaha)

Hehe, jag tror inte jag skulle våga göra allt jag vill som nykter. Jag förstår det du menar och skall förstås vara försiktig med alkoholen. Tyvärr har båda två haft mkt stressade dagara så det har inte varit så mkt "lek&bus".

• Hugge47
    Anonym (jaha) skrev 2010-06-14 20:03:31 följande:
    Hehe, jag tror inte jag skulle våga göra allt jag vill som nykter. Jag förstår det du menar och skall förstås vara försiktig med alkoholen. Tyvärr har båda två haft mkt stressade dagara så det har inte varit så mkt "lek&bus".
    Stress är ju inte direkt en lusthöjare, men boka in en helg tillsammans. Kanske åka bort någonstans. Eller ni kanske har semester snart.
    Ät gott, drick lite god dryck och prata lite runt era förväntningar. Kanske har du något du skulle vilja testa men inte tagit upp?
    Föreslå att ni kollar på nätet eller åker till en butik och köper halsband och koppel tillsammans så att du kan få välja ett som du tycker ser bra ut.

Sen är det bara att njuta och fortsätta utveckla sexlivet.

Åh, vad jag vill att du skall gilla detta och njuta av det! Cool 
  • Yxskaft
    Hugge47 skrev 2010-06-15 07:55:59 följande:
    Åh, vad jag vill att du skall gilla detta och njuta av det! Cool 
    Hehe, jag känner samma sak här. Man vet hur mycket man själv gillar det och hur glad man blir. Man vill att alla andra också ska få känna den glädjen Solig
  • Anonym

Jag har också tänkt på det där med koppel, men min kille är nog inte "tillräckligt" dominant för en sån lek. Jag är också fundersam på om jag inte skulle känna mig löjlig...

Jag vill bli ordentligt dominerad, ögonbindel och helst öronproppar så jag inte hör vad som tas fram och förbereds!
    Att spännas fast i tex en gynstol är drömmen, och ev även där med en ögonbindel... bli lekt med, leksaker, fingrar, handskar, glidmedel...
    Mmmm, fantasierna är många!

Sorry TS om jag kom lite ifrån din fråga!

• Anonym (jaha)
    Anonym skrev 2010-06-18 17:37:09 följande:
    Jag har också tänkt på det där med koppel, men min kille är nog inte "tillräckligt" dominant för en sån lek. Jag är också fundersam på om jag inte skulle känna mig löjlig...

Jag vill bli ordentligt dominerad, ögonbindel och helst öronproppar så jag inte hör vad som tas fram och förbereds!
    Att spännas fast i tex en gynstol är drömmen, och ev även där med en ögonbindel... bli lekt med, leksaker, fingrar, handskar, glidmedel...
    Mmmm, fantasierna är många!

Sorry TS om jag kom lite ifrån din fråga!
    Åh, att bli dominerad så som du skriver låter eggande. Öronproppar är unikt, har aldrig tänkt på. Tyvärr är mina/våra fantasier rätt begränsade.
  • Hugge47
    Anonym (jaha) skrev 2010-06-19 15:29:00 följande:
    Åh, att bli dominerad så som du skriver låter eggande. Öronproppar är unikt, har aldrig tänkt på. Tyvärr är mina/våra fantasier rätt begränsade.
    Det där med öronproppar var en ny idé för mig också. Skall testas snart! 
    Cool 
Svar på tråden Använda koppel