Inlägg från: vadskajaghetadå |Visa alla inlägg
  • vadskajaghetadå

jag hatar kaffe!

jag har en cafékvarn hemma och sitter i skrivande stund och smuttar på en cappuccino och kan inte förstå att man INTE gillar det
    tur att du bor i sverige och inte italien, var glad för det i stället.

• vadskajaghetadå

jag brukar säga att min sambo inte vuxit upp ordentligt när han svarar nej tack till kaffet

• vadskajaghetadå

så jävla bra med gevaliareklamen här, snacka om att håna ha ha ha ha

• vadskajaghetadå
    Wednesday85 skrev 2010-05-17 14:39:54 följande:
    Har bara läst TS, och ja, jag stör mig också på det! Dricker varken kaffe eller te och varje gång man säger "nej, tack, jag dricker inte kaffe" så kommer det, "men vi har te också", precis som att man måste dricka något av det!Nej fy, jag hatar kaffe, dessutom tycker jag att det luktar jätteäckligt!
    ni är i minoritet.
  • vadskajaghetadå
    Echidna skrev 2010-05-17 16:03:46 följande:
    Håller med TS, de flesta förutsätter att man dricker kaffe och har sällan alternativ. Jag brukar alltid ha snabbkaffe hemma (jag dricker inte kaffe) utifall jag får besök som vill ha kaffe och inte te. Ibland har jag fått nöja mig med vatten för att folk inte har te hemma! Kaffe ÄR INTE gott!
    vad ska man ha för alternatitv, saft?
  • vadskajaghetadå
    LyckligtSlut skrev 2010-05-17 15:18:03 följande:
    hehe
  • vadskajaghetadå
    muffin skrev 2010-05-18 11:00:06 följande:
    Alltså himmel vilken tramsig tråd. Hur bara kan och orkar man störa sig på att folk i allmänhet dricker kaffe? Det är ju som att lyssna på nykteristföreningar som tycker att alkohol är såååååå onödigt.
    ha ha ha ha!!
Svar på tråden jag hatar kaffe!