• Anonym

Blir man slappare ju mer barn man föder?

som frågan lyder, och nu vill jag att ni med minst 2 barn svarar.

Blir man slappare för varje barn som kommer?
    eller kan det vara så att det har med åldern att göra? att "spänsten" i slidan försvinner pga av att man blir äldre?
  • Svar på tråden Blir man slappare ju mer barn man föder?
  • Anonym

Jag har inte märkt någon skillnad... Har tre barn =)

• Anonym
    muffin skrev 2010-05-17 21:29:00 följande:
    Slidan vidgas ju naturligt liksom att en penis styvnar och växer. Man trycker ju inte ut barnet genom det lilla lilla hål som man har i vanliga fall. Många verkar tro att det är så.
    ja men återställs slidan varje gång efter en förlossning till sin naturliga storlek? alltså är man lika tight vid 40 och 4 barn senare som man var vid 20?
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-05-17 21:31:26 följande:
    Jag har inte märkt någon skillnad... Har tre barn =)
    okej då vet jag:) gör du knipövningar?
  • Anonym
    jfsebastian skrev 2010-05-17 21:23:46 följande:
    Absolut. Med mer barn (alltså större) måste givetvis musen tänjas mer än ett mindre barn och får svårare att bli normal igen. Däremot FLER barn, så är inte det alls nödvändigtvis så. Som sagts ovan. Knip, träna och var så säker, män älskar musen på sin respektive, bara dom får komma till så. Sorry TS. Kunda inte låta bli.
    HAHA my bad:P fast iof, så lär väl inte nån som har fött en 4kg unge ha slappare mus än nån som fött en 3 kg unge?? eller?
  • Anonym
    lövet2 skrev 2010-05-17 21:40:31 följande:
    7 barn i genomsnittsstorlek och flitigt knipande - nej, jag har inte märkt av något sådant ...
    Härligt härligt:) hur ofta/mycket kniper du?
  • Anonym
    LillaTanten skrev 2010-05-17 21:40:21 följande:
    Intressant frågeställning - min #1 vägde närmare 5 kilo, men det gjorde minst lika ont att föda #3 som bara vägde strax över 2 kilo?
    har faktiskt fått höra att de ofta gör mer ont att föda ett litet barn eftersom större barn kan hjälpa till att pressa ut sig själv mer än vad ett litet orkar göra.
  • Anonym
    jfsebastian skrev 2010-05-17 21:53:47 följande:
    Fråga dom som fått barn på 5kg istället. Jag gissar att det inte var någon picnic direkt. Vart 20:e barn väger över 4,5 kg.
    fast slidan borde väl ändå dra ihop sig lika bra som den gör vid 3 eller 4 kgs barn då? eller är det så att ju större barn man föder, desto slappare blir man? typ 3 kg ingen skillnad, 4 kg liten skillnad, 5 kg stor som en ko? :P
  • Anonym

Knip! Är 47 och har fött fyra barn i varierande storlek och inte märkt någon förslappning. När jag däremot slarvade med knipningarna i en av mina lata periodet blev jag snabbt mycket slappare. Jag märker också stor skillnad på mina orgasmer när jag inte knipit (eller heter det knipt?). De blir svagare och inte alls lika härliga.

Mellan 10 och 50 knipningar ska man göra om dagen har jag hört och för att inte glömma bort att knipa är det smart att göra de vid samma tillfälle varje dag. Min svärmor knep alltid när hon diskade men jag har diskmaskin så jag börjar alltid knipa när jag närmar mig kylskåpet och kaffebryggaren. Det blir ju några gånger om dagen på det sättet ;) Som tur är går det fort att öva upp just de musklerna så det är bara att sätta fart :)

• Anonym

Svarar på era frågor angående 5 kilos bebisar.
    Är liten och tunn och födde en bjässe på 5 kg med stort huvud (39 cm)
    säger bara KNIP övningar. =)
    Är strax över 30 och är precis likadan down there som före min första förlossning (detta var mitt andra barn)

• Anonym

Et hett tips. Orgamser! Det tränar som bara attan ;)

Har fött 2 barn och har dessutom testat fisting utan några nämvärda skillnader i storleken :D

• Anonym

3 barn , ingen skillnad från innan. Har haft lätta snabba förlossningar , inga skador osv. Varit helt återställd på efterkontrollerna.

• Anonym

Har också fått 7 barn o har en ny man som inte klagar o frågat honom då han tidigare var gift men en annan tjej som inte hade fått barn men han tycker inte att det är nån skillnad. Hoppas han talar sanning o inte bara är världens snällaste.

Svar på tråden Blir man slappare ju mer barn man föder?