Blir man slappare ju mer barn man föder?
som frågan lyder, och nu vill jag att ni med minst 2 barn svarar.
som frågan lyder, och nu vill jag att ni med minst 2 barn svarar.
Jag har inte märkt någon skillnad... Har tre barn =)
Knip! Är 47 och har fött fyra barn i varierande storlek och inte märkt någon förslappning. När jag däremot slarvade med knipningarna i en av mina lata periodet blev jag snabbt mycket slappare. Jag märker också stor skillnad på mina orgasmer när jag inte knipit (eller heter det knipt?). De blir svagare och inte alls lika härliga.
Mellan 10 och 50 knipningar ska man göra om dagen har jag hört och för att inte glömma bort att knipa är det smart att göra de vid samma tillfälle varje dag. Min svärmor knep alltid när hon diskade men jag har diskmaskin så jag börjar alltid knipa när jag närmar mig kylskåpet och kaffebryggaren. Det blir ju några gånger om dagen på det sättet ;) Som tur är går det fort att öva upp just de musklerna så det är bara att sätta fart :)
Ja
Svarar på era frågor angående 5 kilos bebisar.
Är liten och tunn och födde en bjässe på 5 kg med stort huvud (39 cm)
säger bara KNIP övningar. =)
Är strax över 30 och är precis likadan down there som före min första förlossning (detta var mitt andra barn)
Et hett tips. Orgamser! Det tränar som bara attan ;)
Har fött 2 barn och har dessutom testat fisting utan några nämvärda skillnader i storleken :D
3 barn , ingen skillnad från innan. Har haft lätta snabba förlossningar , inga skador osv. Varit helt återställd på efterkontrollerna.
Har också fått 7 barn o har en ny man som inte klagar o frågat honom då han tidigare var gift men en annan tjej som inte hade fått barn men han tycker inte att det är nån skillnad. Hoppas han talar sanning o inte bara är världens snällaste.