BURN - förbränningstablett
Nyfiken på hur många som testat denna tablett och hur den funkade för er? Gick ni ner snabbt? Långsamt? biverkningar? Och hur mycket gick ni ner på vilken tid?
Nyfiken på hur många som testat denna tablett och hur den funkade för er? Gick ni ner snabbt? Långsamt? biverkningar? Och hur mycket gick ni ner på vilken tid?
Rör på dig,hoppa inte över måltider,ät rätt.Dt funkar utan piller att gå ner i vikt.
Jo de vet jag men nu undrade jag om dessa piller ändå..=)
80% är vad du äter 19,9% är hur mycket du tränar och eventuellt kan en sådan tablett ha 0,1% inverkan på kroppsvikten.
Njaa jag tror faktiskt på att tabletter kan hjälpa mycket mer än så. Varför skulle inte en sån tablett hjälpa då det finns så oooootrooooligt mycket medecin mot andra och mer svårbahandlade åkommor/sjukdomar liksom.
Då tror du inte på Liposinol eller Alli heller då tex?
Jämför du kosttillskott med läkemedel?
Det kan säkert fungera, men jag tvivlar starkt på att det är hälsosamt att äta Alli.
Hoodia Gordini som är en av de verksamma ämnena i Burn ska snart räknas som läkemedel just för dess verksamma effekt på hungerskänslorna. Så ja, kosttillskott har länge tagits bort pga lite föör välfungerande ämnen och tillsatser. Alli kan jag också tänka mig kan påverka många negativt kroppsligt. Men det är en hårfin gräns på kosttillskott och läkemedel ibland, beroende på preparat.
Nej, den gränsen är väldigt tydlig eftersom det endast handlar om vilka tester ett preparat genomgått om det kallas läkemedel och säljs på apoteket eller inte.
Du kan köpa koffeintabletter som är läkemedelsgodkända på apoteket, och du kan köpa "Super Hiper Fatburner X" som också innehåller koffein men som inte är läkemedelsklassat just för att det inte är testat.
Men i och med att tex Liposinolen, Alli, med mera finns att köpa på internet/hälsosidor och inte bara på apoteket så är det ju svårt att veta idag vad som är ett läkemedel och vad som är kosttillskott.