Inlägg från: Stårschan |Visa alla inlägg
  • Stårschan

Timmerhus för nedmontering och flyttning

Är det någon här som har erfarenhet av att montera ner, flytt och återuppbygga ett gammalt timmerhus? Hur pass svårt är det egentligen för ett gäng normalhändiga vuxna, och hur lång tid får man beräkna att det tar att montera ner en stuga med två våningar?

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Svar på tråden Timmerhus för nedmontering och flyttning
  • Stårschan

Tack för era svar. Jag kommer nog inte att besvära Daniel med någon fråga eftersom jag än så länge bara är nyfiken och sugen på att kanske göra det någon gång i framtiden. Men helst skulle jag nog vilja ha en liten stuga som redan står på rätt ställe så att den inte alls behöver flyttas.

Imponerande att man kan få ner det mesta av en tvåvåningsstuga på en enda dag!

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Stårschan

Mycket vackert hus! Min mamma är förresten mycket förtjust i ortsnamnet. Hon blir alldeles fnissig när hon åker förbi vägskyltarna.

• Stårschan

Men det ligger vackert i munnen.

Svar på tråden Timmerhus för nedmontering och flyttning