Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Shit jag har världens ägglossnings smärtor, kan knappt gå :) har lite ångest nu, tänk om alla äggen släpper och fäster. Skulle vara typiskt va Haha. Men följer fortfarande schemat. Men det e lite truggande som gäller.

Hoppas alla mår bra, nu börjar vi närma oss några bim datum spännande

• Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-03-14 15:47:18 följande:
    Om alla släpper o fäster, så donera gärna 1-2 till mig! Håller tummarna, gumman!

Jag mår inte bra, jag känner mig olycklig och helt övertygad om att menshelvetet dyker upp även denna månaden. Gråter Hoppas att jag får motsatsen bevisad...

Hoppas alla andra mår bra

Kram på er Hjärta
    för det första gumman så har du flera dagar på dig att plussa så hoppet är inte ute än, :)

Och om det skulle ta sig fyra stycken får du två :) de lär bli blonda och blåögda går det bra?

Men visst är det typiskt bara för att man får fyra ägg och känner inte för fyrlingar så blir det säkert det haha ush vad hemskt va... men  visst just nu känns det bara som det tar sig och det ska det göra för oss alla denna månaden
  • Bellas7
    MCT79 skrev 2011-03-14 15:51:08 följande:
    Kör hårt nu! Men visst är det knepigt att få till nån slags lust samtidigt som man har så ont så man helst ligger dubbelvikt??  Hejja naturen liksom!!
    SoMa72 skrev 2011-03-14 15:47:18 följande:
    Om alla släpper o fäster, så donera gärna 1-2 till mig! Håller tummarna, gumman!

Jag mår inte bra, jag känner mig olycklig och helt övertygad om att menshelvetet dyker upp även denna månaden. Gråter Hoppas att jag får motsatsen bevisad...

Hoppas alla andra mår bra

Kram på er Hjärta
    Icke... ingen mens denna månaden... *blåser HCG på!!*
    ja så här ont har jag nog aldrig haft så man hoppas ju att det ska funka bra nu. Gubben klarade två omgångar i går och ska truga till mig i kväll igen efter ett par alvedon hehe
  • Bellas7

SoMa och Natur tre dagar till Bim .. Spännande :)

Meh84 ägget som fäste kanske, skulle stämma med tiden.

Pixan och Mimmi hur har ni det?

Idag ska jag beställa tester från testlagret så jag har allt hemma till Bim. BARA elva dagar kvar till jag kan smygtesta lite. Tiden går långsamt nu. Hmm ska ändra mitt Bim till 27 oxå. Sist som vanligt men vem vet jag kanske kan dela ut ungar till höger och vänster här efter denna ägglossning. Kändes skönt att vakna i morse och det börjat lätta :)

• Bellas7

Mensvärk får man när man är gravid oxå, jag fick fyra dagar innan Bim förra gången jag blev gravid. Sprang på toa för att kolla mensen hela tiden så finns hopp gumman

• Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-03-15 14:55:07 följande:
    Bellas7 skrev 2011-03-15 13:41:14 följande:
    Jag kan aldrig hålla mig så jag testar innan :) typ fyra dagar innan bim :)
    Jag kan ju säga att jag testade redan i fredags eller så... Skäms Vet att det är så himla osannolikt att plussa på BIM-7 (eller om det nu var på BIM-4), men tja.... Jag fick för mig att KANSKE plussar jag så tidigt nu när jag alltid har plussat på  BIM+0/1 förr, hallå hallonbåt! Tungan ute Och för att testa lite igen så slog jag till med ett äl-test i söndags för att se om man såg nåt där? Ifall jag skulle råka vara en sån där man ser äl-stegring som beror på ev. graviditet, men nada förstås... Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, jag blir trött på mig själv! Skrikandes
    Får nog testa imorgon igen om ingen mens dykt upp.

Tur att ni finns här mina fina peppande nätvänner! Hjärta
    aha så du är lite testoman du oxå Skrattande   jag är likadan jag har beställt 20 test och lovar att det kommer att börja testat minst bim -4 för jag kan inte hålla mig. så jag har bara 8 dagar till jag börjar testa om jag inte smyger ett innan haha sjukt men skoj
  • Bellas7
    SoMa72 skrev 2011-03-15 15:37:01 följande:
    Ja, såklart det är skoj, men jag förstår inte att jag inte ger upp och väntar tills åtminstone BIM-dagen för egen del Cool... Tänk att man aldrig lär sig!   
    Å andra sidan resonerar jag lite som Sugar också, vill ju se ifall det först blir + och sen - så man ev. får till en utredning.  
    Jag gör det för jag tycker det är spännande att se om där finns antydan till streck hehe
    Så har du testat gravtest i dag?
  • Bellas7

spännande :) Jag vill ju oxå börja testa nunnnn. hade ju äl i söndags så inte förrens en hel vecka fasen vad drygt bläää.

just denna tiden är man inne i ett vakuum tycker jag, och det är långt till helgen så man kan inte trösta sig med ett glas gott vin och lite go mat. ush och sedan jag började med mina behandlingar har jag lagt på mig tio kilo så nu känner jag mig tjock med. Så tar det inte sig denna månad så ska jag börja hårdbanta från 1 april och träna fettet av mig. Vill ju gärna ner till storlek 36 igen. Nu får jag bara de byxorna över knäna så fått införskaffa mig storlek 40 helt sjukt. .... haha vilken gnällis jag blev, nu vill jag verkligen ha ett glas vin

• Bellas7

Haha det blev en promenad med hunden och sen hämtade gubben ett glas vin till mig och sa att det var bra. Men Ush vilket äckligt vin blää nix två lunkar sen en kopp kaffe :) men i allafall nedräkning på gång hehe

SoMa hoppas hoppas hoppas av hela mitt hjärta att du plussar denna månad och allt går bra :)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3