Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Så tjejer vad tror ni. Mina test blev tydligt positiva i går och även det i morse var svagt positivt CB. Det jag tog vid middag efter två timmars hållade var negativt. I allafall så ska en kompis komma hit i kväll och äta lite gott och vi hade tänkt dricka vin. Vad hade ni gjort?

Jag har mensvärk men ingen mens än, men sen har jag haft mens värk sedan i torsdags förra veckan

• Bellas7
    MCT79 skrev 2011-02-22 14:50:47 följande:
    nått glas vin tror jag du kan dricka. Embryot får ju sin näring från gulesäcken i bärjan så du behöver nog inte oroa dig. Full är kanske dumt att bli... oavsett en tisdag! hahah! ;)
    Japp full lär jag nog inte bli :) men en annan har ju lyxen och har sportlov Tungan ute så det e semester hela veckan.
    Men ett eller två glas kommer nog slinka ner helst nu när jag sörjer Flört  att min mens säkert lär komma och jag får lägga till en tidig mf till på listan.  Men jag lär på det igen till nästa månad haha har redan räknat ut äl dagarna utan jag ens har fått min mens än hehe Vadå skadad
  • Bellas7
    sugarrush skrev 2011-02-22 14:55:30 följande:

Eller nej förresten, nu ångrar jag mig. Ifall du upptäcker imorrn att du är gravid, hade det inte känts lite jobbigt då? Jag skulle nog inte vågat, inser jag nu.

men tror ni att  det kan spela någon roll om det var svagt positivt i morse både på cb och testlagrets samma som jag tog i går. Det kan ju bara inte bli positivt i morgon om det inte ökat något sedan i går utan det har snarare minskat. hmm

Jag vill ju sörja med vin i kväll Flört för det var faktist klart och tydligt plus i går medans i dag får man anstränga sig för att se ett positivt streck. Det testet jag tog vid middag kan du bara se strecket om du håller det över en lampa. men kommer nog ta ett testlagrets test till innan kvällen och mitt vin bara för vara säker
  • Bellas7

Nu tog jag ett test till för jag har hällt upp ett glas vin, hmm testet e ungefär lika svagt som i går eller faktist tittade på alla testen jag har tagit 5 st och alla är lika super svaga förutom ett som jag tog först det e starkare. Hmm kanske jag inte borde dricka iallafall för jag vet säkert. Det är ju fortfarande positivt om än super duper svagt.
    Förlåt för jag tvingar på era mina tankar hela tiden ;)

• Bellas7

Mm tack ni e så underbara. Jag har valt att ta ett glas vin men inget mer. Anser om det e meningen att jag får mf så får jag det ändå :((
    Men tar igen det på tjejfest i helgen ... Någon som e sugen ;))))

• Bellas7

Ja fortfarande ingen mens här och testet visar samma som de andra hundra testen jag har tagit. En super duper svag rosa linje. Så Ingen minskning och ingen ökning hmm vet inte om jag ska tänka gravid eller inte

• Bellas7

Testade med cb i går och fick ett svagt brett plus men som sagt super svagt

Jag hoppas min mens ska komma nu så vi kan på det igen ;)

• Bellas7
    FruW skrev 2011-02-23 20:26:25 följande:
    Go kväll flickor!! Inte mkt liv i tråden på sista tiden, kan det bero på att så många av oss nu har haft turen att få hänga i plustråden istället?? ;) vill gärna att den här tråden kan leva vidare, har betytt (betyder!!) mkt för mig i kampen för ett nytt plus!!

Lite depp idag.. En av mina närmsta vänner fick i dagarna sin bebis, underbart söt!! Jätteglad för deras skull, men själv sitter jag här med mens o värk :( vill också plussa ju!! Vad hjälper det med att få trombyl o annan hjälp om man aldrig plussar?!

Förlåt för gnället, men jag tror ni förstår mig..

Kram!!
    Hej gumman Jag förstår dig. Min svägerska var här ikväll och hon har största magen i världen. Hon ska ha om tre veckor. Fasen vad det är orättvist :(

Jag vill ju med .... NUU fattar inte att det inte funkar , så jäkla trött på dessa missfall.

Klart att tråden måste leva vidare, vi är ju flera stycken som väntar på ett plus :)
  • Bellas7

Nu är mina test helt negativa så nu väntar jag på mens/blödning. Har haft ont i magen en vecka nu så tycker det borde komma snart. Sen kommer jag ligge 1-2 veckor efter er på Bim bläää. Är ju liksom spännande när vi ligger ungefär lika. Men kommer min blödning i dag så hoppas jag äl om 15-16 dagar. Kan vi inte uppdatera vår Bim lista?

• Bellas7

Jag vill inte vänta på mensen, vill på det igen nu :)
    Natur min kropp är som din. Jag e trött och mår lite illa, har molvärk i livmodern. Hade inte mina tester visat negativt hade jag varit säker på graviditet. Jag hormonbehandlas varje månad annars blir det inga ägg, men hjälper ju inte om det ska bli mf innan v 7 :(

Men skam den som ger sig bara på det igen och kanske äta lite lim denna gång så det fastnar, någon som vet ett bra märke att rekommendera ;)

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3