Inlägg från: pixerpie |Visa alla inlägg
  • pixerpie

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Småland, boka inte av tid! Klart ni kan sexa innan, tror läkaren tycker det är mer konstigt om ni inte gör det! Iaf min, fast han är lite knäpp!!

• pixerpie

Mimmi, jag skulle köra på! Risken för missfall är ju densamma oavsett Ivf eller inte! Men psykiskt kan det ju vars bra med en paus. Kansje bäst att lyssna på läkarrn... Men jag har läst på om Ivf nu och hoppas få slippa!! Sista äl innan behandlingstart typ nu eller imorgon!! Kram!

• pixerpie

Ok, det blir säkert bra Mimmi, men jag skulle inte utsätta mig för Ivf om jag blev spontant gravid! Visst väljer man ut de bästa embryot men vägen dit är lång och " meckig", enda som minskar risken för är utomkveds.
    Jag börjar nästa cykel, har fått alla recept utskrivna, varit på sprutträning! Men vill helst slippa.
    Kram!

• pixerpie

Tabbs, jo jag är inställd på Ivf, men vill att det ska funka av sig själv!! Hade två tätta och tidiga mf våren 10, sen inget! Möjligen någon kemisk graviditet, haft svaga streck vid två tillfällen efter det med pergo.,. Men, men.. Ivf känns som sista utvägen! Dock är alla prover normala så det borde funka! Kram!!

• pixerpie

Jag undrar vad bv är??
    Ego, är på rätt sida äl nu!! Så snart dax att börja analysera symptom !!
    Ha en fin fredag!!

• pixerpie

Ja, mimmi!! visst ska du ha en bäbis och det förhoppningsvis redan om ett år!!! Tar det sig först Ivf blir väl bf i januari! Modigt av dig att utsatta dig för det!! Var stolt över dig själv!!
    Kram!!

• pixerpie

Mimmi, jag fick rådet igår att börja prata om det och istället för att svars klämkäckt ( och förminska mig själv) säga typ " att det är något jag vill och det är en stor sorg att det inte funkar" med det svaret menade rådgivaren att jag istället kunde få förståelse och ett annat bemötande...

Sen vet jag inte om jag är där än att jag vill "outa" mig... Men jag fick iaf lite att fundera på...

Kram till alla nya och gamla i tråden!!

• pixerpie

Jo, jag vet... Det är pest ibland!! Imorgon ska bu träffa kompis som är nygrsvid med tvillingar efter Ivf! Skulle gärna bli gravid nu med och kunna va föräldralediga ihop.., kommer bli tufft om vi misslyckas nu..

• pixerpie

Hej lisa! Grattis till graviditeten! Jag har hängt lite i denna tråd sedan mina mf våren- 10... Jag är med gravid nu v 6+ 0 så då ligger vi väldigt lika... Ska på vul på onsdag, finns ingen privat gyn då kan få komma till då?!

Heja, Mimmi! Skönt du mår ok av sprayen så länge... Håller tummarna att du har samma tur med Ivf som mig!!!

Kram!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3