Inlägg från: pixerpie |Visa alla inlägg
  • pixerpie

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Nej, ingen spray! Nej, sprutorna var ok- första var läskig! Äp gick bra, buffade mest! Ja, rädsla för mf är jobbigt... Men vi kan ju bara följa med... Det blir ju som det blir... Försöker slappna av...

• pixerpie

Har lite dålig koll, de plockade 10 men bara fyra gick vidare, varav tre blev befruktade! Ett två- dygns till mig och två fem- dygns till frysen!!

Håller tummarna Mimmi!

Och Lisa, det måste gå bra denna gång, får försöka tänka så?! Du kan inte ringa provtagning utanför ett län då?! Nån Bode ju kunna ta emot dig... När har du haft dina mf då?! Jag har ju haft tidiga, så har redan passerat den tiden... Känns skönt och tar extra progestron nu...
    Kram!!

• pixerpie

Ok, jag förstår men då är det säkert ingen fara? Vad hände?! Var det en normal graviditet fram tills dess?! Upptäcktes inget på rul?!

Jag fick båda mina runt ca 5 v... Har normalt med fått vänta på graviditet men den våren två tätta mf med bara en mens emellan... Men det är ju två år sedan nu... Så hoppas, hoppas det går vägen denna gång! Orkar inte heller börja om... Min första har hunnit bli fyra nu, men vill inte ha syskon... Så hoppas hen hinner ändra sig till november?! När är ditt bf?!

Kram!!

• pixerpie

Har enl äp bf 25 nov... Så vi ligger ju lika då! Jag förstår absolut din oro efter det du skrivit!! Men nu måste du ju kunna förvänta dig regelbundna kontroller och medicinering?! Konstigt annars...

Just nu ont i magen/ illamående... Får väl försöka tro det är växtvärk...
    Snart dax att sova!!
    Kram !!

• pixerpie

Tack för grattis!! Hoppas ni mår bra med era bebbar!!

Lisa, ja hoppas nu vi kan följas åt! Jag blir galen på alla symptom som kommer och går... Men det är säkert i sin ordning!!
    Ha en fin dag!!

• pixerpie

Min var också låg jmf med vad jag hade förväntat mig, som Mct skrev kanske 0,1 grad... När har du bim?
    Kram och sov gott!

• pixerpie

Skit oxå, Mimmi!! Det var ju inte bra!!! Flrstår din besvikelse!!! Men jag tror ni löser det själva!! Och att äggen fått den extra boost de behövde... Så kommer två små i januari!! Jag håller tummarna! Det var nog inte meningen med Ivf för er... Kram!

• pixerpie

Härligt att höra om er resa!

Önskar jag visste vad som kan hjälpa dig hitta inspiration?! Men orken på något sätt finns den ju och kommer, men det är ok att tillåta sig känna att allt är jobbigt och svart! Sen får man inte bli kvar i det mörka utan ta sig upp i något normalläge igen... För mig hjälpt yoga, mindfullness och att acceptera att det tar tid för mig och min man... Och jag vet det är en klen tröst, men du är ju ung i sammanhanget... Vet att din tid kommer och det kommer bara alldeles underbart när du väl är där!!
    Kram!!

• pixerpie

Grattis till dina fina pojkar together!! Skönt att de hämtat sig och ni är hemma! Har undrat hur det gått för dig!! Läste lite på din sida nu! Kram!!

• pixerpie

Nja, Mimmi! Det går väl sådär, hon är sötare än socker och har fått ett släktnamn precis som sin syster. Men amningen har krånglat så nu äter jag penicillin mot infektion och mjölkstockning... Lillan får tillägg. Så det har varit en tuff start för mig.
    Njut nu av ditt plus! Underbart!! Kram!

• pixerpie

Coolt Lisa!

Är det starkare plus du vill ha imorgon så håller jag tummarna för det!
    Kram!!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3