Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Grattis mimmi till ett lyckat läkarbesök, bra att det blir dubbeldos i pergo oxå så ökar det ju chansen. Och grattis till -10 kg :)

Själv har jag gått ner ett kg nu. Så ingen uppgång överhuvudtaget här. Jag var normalviktig innan graviditen och trodde jag skulle lägga på 30 kg men efter 20 v inget alltså. Men enligt läkaren är det normalt och inget jag behöver vara orolig för, fostrena tar vad de behöver tydligen. Alltid ska det vara något att oroa sig över.

Jag ska hålla tummarna hååårt för massor av plus i tråden.

Togheter vad sa det digitala?

• Bellas7

Ja du är väl då på 4+1 idag och super bra att få 2-3 på det digitala redan så det kommer gå super bra :))

• Bellas7

Mimmi du kan äta pergo varje månad inga problem. Har du någon gång varit på vul för att se att där finns ägg av pergo?

• Bellas7

Mimmi vänta tre dagar efter äl med salvan så du är säker.

Sen innan du gör ivf be att få testars hormoner. Det kan de göra direkt. Det innebär att man sprutar sig med hormonsprutor varje dag och ägg växer till sig, sen går man och gör vul tills det är rätt storlek på ägget och då får du en ägglossningsspruta så ägget släpper. Allt är samma som vid ivf förutom att ni sexar själva. Annars efter Ägglossningen har ni äggplock och sen insättning. Men vill du veta mer kan du inboxa mig. Kramis

• Bellas7

Beklagar Lisaväntar :( så tråkigt när tanten kommer. Men det är ju jaktsäsong nu så de kanske skjuter henne :)

Mimmi Jag tror på dig denna gång. Du har många trumfkort i handen nu :) och massage gjorde jag oxå innan jag plussade så nu finns det stora hopp :)) alla tår o tummar hålles

• Bellas7

Nix Mimmi denna gången biter det. :) det är bestämt. :)

Jodå här håller kompisarna ett rullande schema faktist och det känns underbart att man har så många vänner och fin familj som ställer upp. I dag hade jag bara 19 sammandragningar och jämför med igår hade jag närmare 30 st så hoppas att det lugnar ner sig. :)

• Bellas7

Hej alla ni underbara.

Så ledsen för er som inte fick plus denna månaden heller. :( håller ju tummarna för er för fullt.

Hur är det JoWiAn ? Har du fått igång äl ordentligt ännu?

Kram på er

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3