Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
Önskar jag med pixan!!
Tjejer har börjat få ömma bröst
Vilket betyder tant röd kommer om 1 vecka!!
Önskar jag med pixan!!
Tjejer har börjat få ömma bröst
Vilket betyder tant röd kommer om 1 vecka!!
Håller med mimmi! Det kan ju precis lika gärna vara raka motsatsen!! Jag hade nog snarare börjat hoppas om boobsen började ge signal...
Tog första ÄL-stickan igår...inte en gnutta sträck på den...bara att vääääntaaa... Galet segt.
Soffy83- OK, då har jag lärt mig något nytt, tack! Hoppas på att det blir en mage när ni tar upp produktionen igen 

.Mjaw - håller med ovanstående, jäklans tjejen, hoppas verkligen du får ett plus nu annars blir det ju jättelång väntan för dig! =(
Hmm, har inte känt av de där dragningarna/lätta mensvärken alls idag, så var säkert ngt annat som spökade i går.. Såå depp i dag, har massa kvar att fixa här hemma, vi ska fira jul här i morgonkväll o vill så gärna ha fint här då, men allt jag kan tänka på är all tid som går o vi fortfarande inte har ngn liten här hos oss, är inte ens nära! Kan inte låta bli att fundera på hur det kommer kännas nästa jul om det fortfarande är lika dant då...
Stackars sambon har nog också blivit smittad av mitt depp, han berättade om sin kollega som igår hade beklagat sig sååå över att han ska vara pappaledig i 2 hela dagar åt sin 6 månaders pojk, så jobbigt att byta blöja, mata mm.. (han har inte varit ledig alls o kommer inte va det heller...!) o sambon sa - "det känns tungt att höra när man själv inte vill annat än att få vara föräldraledig..." t.. 
God Jul tjejer, hoppas ni får ett par presenter, kramar!!!
Måste bara säga att Julen är UNDERBAR! F-N vilken härlig familj jag har! Sov kvar där över natten och ville kanppt åka där ifrån idag- åkte vid femtiden typ...Har en lillebror på 17år som är så himla häftig i attbry sig om folk och lyfta andra människor. Han är min idol, tänk om man fick en sån son så småning om
* Och det är ju du också tjejen!
Mina styrkekramar till er alla !!
Hej tjejer, är tillbaka i Sverige efter en lång och väldigt tröttsam resa ( otroligt kallt här!) Och min mens behagade sig att komma idag för en liten stund sen
Så jag kommer nog hålla mig borta ett litet tag nu ifrån tråden då jag inte har sambon i närheten av mig i några månader framåt, hoppas dom som inte plussat, ska ha kunnat plussat innan jag är tillbaka.
Kram, Jasmin