• Mjaaw

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Önskar jag med pixan!!

Tjejer har börjat få ömma bröst Rynkar på näsan Vilket betyder tant röd kommer om 1 vecka!!

• Mjaaw
    MCT79 skrev 2010-12-22 13:47:24 följande:
    Inte då! Det kan betyda vad som helst.. jag har haft ungeför samma symtom vid mens som vid plus! EN sak som avvikit och det är dragningar över äggstockarna nån vecka efter äl... väntar spänt på de symtomen!
    skruttnorpan skrev 2010-12-22 08:05:04 följande:

Håller med mimmi! Det kan ju precis lika gärna vara raka motsatsen!! Jag hade nog snarare börjat hoppas om boobsen började ge signal...

Tog första ÄL-stickan igår...inte en gnutta sträck på den...bara att vääääntaaa... Galet segt.

Soffy83- OK, då har jag lärt mig något nytt, tack! Hoppas på att det blir en mage när ni tar upp produktionen igen Tungan ute

FruW skrev 2010-12-22 07:46:07 följande:
    Mjaaw - eller att tanten inte kommer o plusset visar sig istället! Flört
    Man vet aldrig :o!! Får ju hoppas stort ellerhur Skrattande.
    Men en grej som låter lite posetivt är att jag har ju också lite smått känningar vid livmodern vilket jag inte brukar ha, spec runt den högra, wierd haha, och så har jag ont plötsligt över HELA brösten, vilket jag inte brukar ha, jag brukar ha vid ''en sida'' av brösten i början men nu känns det över hela.

Jag får hoppas, för jag ska inom 2 veckor resa tillbaka till Sverige och ska inte då träffa sambon förrän runt juni-juli :(:(:(!!!! lite små grejjer jag måste åka o göra.
  • Mjaaw
    FruW skrev 2010-12-23 12:05:23 följande:

Mjaw - håller med ovanstående, jäklans tjejen, hoppas verkligen du får ett plus nu annars blir det ju jättelång väntan för dig! =(

Hmm, har inte känt av de där dragningarna/lätta mensvärken alls idag, så var säkert ngt annat som spökade i går.. Såå depp i dag, har massa kvar att fixa här hemma, vi ska fira jul här i  morgonkväll o vill så gärna ha fint här då, men allt jag kan tänka på är all tid som går o vi fortfarande inte har ngn liten här hos oss, är inte ens nära! Kan inte låta bli att fundera på hur det kommer kännas nästa jul om det fortfarande är lika dant då... Rynkar på näsan Stackars sambon har nog också blivit smittad av mitt depp, han berättade om sin kollega som igår hade beklagat sig sååå över att han ska vara pappaledig i 2 hela dagar åt sin 6 månaders pojk, så jobbigt att byta blöja, mata mm.. (han har inte varit ledig alls o kommer inte va det heller...!) o sambon sa - "det känns tungt att höra när man själv inte vill annat än att få vara föräldraledig..." t.. Gråter

''Så fint att höra, samtidigt blir jag ledsen då jag känner att det är jag som hindrar honom från det, då det är min kropp som inte vill/kan behålla barnen''
    Nej det är inte alls trevligt att känna sådär gumman, jag känner ju också sådär ibland, och det är ju så sorgligt.

Mina dragningar o lätta mensvärken fortsätter idag med. Låter lite smått konstigt det där. Men snart blire bra!!
  • Mjaaw
    skruttnorpan skrev 2010-12-23 07:53:01 följande:
    Oj- jäklar! Det var ingen kort frånvaro från varandra!! Då håller vi STENHÅRT på att det har tagit sig nu!
    Vart bor ni nu då?? Kommer ni inte att kunna ses under någon helg eller något under dessa månader??
    Nej det kommer vi inte :( , just för att han bor i Syrien och jag bor i Sverige, Jag ska försöka ta ner honom till Sverige snart. Tänkt börja i april nu när jag ändå är nere i Sverige, så om vi ska träffas är det jag som ska åka ner till Syrien, o nu har jag åkt ett par gånger mellan Syrien o Sverige, så det har kostat mig en hel del, lite mer än vad min ekonomi tål.

Nu är det så att jag åker ner på Onsdag ner till Sverige, så jag hoppas det var guldägget jag hade denna månad.
    Är ju helt knäckt över att jag måste åka ner, men nu är det ju så (är ''okänd'' här i familjeliv, finns inga som känner mig) att pappa hamnat i fängelse (han har fått en anmälan över att han slagit till någon man ute på gatan, utan anledning).       Och det har han ju inte, just för att min pappa är pensionär och inte klarar av att stå på benen längre, så att slå en man är omöjligt (då han bara går ut med någon anhörig och aldrig själv). Men polisen vägrar släppa ut pappa förrän denna man (som vi inte vet vem det är) tar bort anmälan.
    Just därför har jag mått lite dåligt den sista tiden , dom tog pappa för ett par dagar sen.

Just nu gör det smått ont i livmodern uuuursh! Ingen fin känsla.

Oj nu skrevs det mycket. Kram
  • Mjaaw

God Jul tjejer, hoppas ni får ett par presenter, kramar!!!Tomte

• Mjaaw
    FruW skrev 2010-12-25 20:53:03 följande:
    Hej tjejer!!

Hur går det för er i julfirandet? Ingen som har blivit insnöad hoppas jag!!

Själv sitter jag här o funderar - ska man våga hoppas o låta tankarna skena iväg?! Har haft lite dragningar i tjejmagen då och då de senaste dagarna (kan ju va all julmat med..), för några dagar sedan hade jag ett rejält humör (julstress!?) o nu på kvällen har tuttarna börjat ömma lite.. inte runt bröstvårtorna, utan på ovansidan av brösten, om ni förstår.. typ som träningsvärk..

Åhhhh, jag hoppas hoppas o önskar så ett fint plus vid nyår!! Har ju inte blött ngt alls den här månaden heller! Kan antingen va ett bra tecken, eller så hade jag ingen äl alls den här månaden...

Hur går det för er andra, ngn som har äl eller bim på g?? Några symptom??

Kram från mig
    Jo2o här har det hänt lite!! Jag har också fått ömmande precis ovanför typ bröstvårtorna, första gången faktist!

Jag har BIM på g snart tror jag.. ligger väl att jag får den runt onsdag-torsdag, men ifall det skulle vara så att jag skulle få den hoppas jag att den iaff inte kommer på onsdag då jag ska resa, vem vill mellanlanda med mensvärk !? puh!

Hur gåre för resten??
  • Mjaaw
    skruttnorpan skrev 2010-12-25 23:19:06 följande:

Måste bara säga att Julen är UNDERBAR! F-N vilken härlig familj jag har! Sov kvar där över natten och ville kanppt åka där ifrån idag- åkte vid femtiden typ...Har en lillebror på 17år som är så himla häftig i attbry sig om folk och lyfta andra människor. Han är min idol, tänk om man fick en sån son så småning omFlört

Åå så underbart det låter! Va kul att ha en där som pushar upp en :) Och att han är kille och är tonåring, det låter ju kul att det finns såna söta killar :) Hihi.

Får ju önska att du får en sån liten! Med ett sånt fint hjärta du har så blir din son/dotter värda guld!
  • Mjaaw
    skruttnorpan skrev 2010-12-26 11:13:43 följande:
    Mjaaw: TJEJEN, vad FIN du är!! Tror vi alla här inne kommer få fina små stjärnor tillslut. Vi har alla fått erfara att det fina i livet inte är att ta för givet.
    Fick en påminnelse om det på julaftonskvällen när vi slog på Sarah Dawn Finers julkoncert och Louise Hoffsten klev in och gjorde en låt...hon var SÅ SJUK i sin MS just nu. Och ändå satt hon där; smal, tärd, darrande på rösten och sjöng. Rent musikaliskt var det inte vacket, men helheten! Denna förr så kraftfulla kvinna med attityd, utseende och en slående musikalitet nu så envist kämpande mot ett ofrånkomligt öde...Den lilla darrande kvinnan såg på något sätt ändå så vackert stark ut! Hela framträndandet var så VACKERT! Jag satt där med tårar i ögonen och bara tänkte på alla de kamper vi kämpar oss i genom eller accepterar- hur starka vi alla innerst inne är!

Så till er alla; sätt på din finaste favoritlåt (för mig blir det louise och sarah med winter song)och lägg armen om dig själv, klappa dig på axeln, minns allt tungt du rest du från i år. Minns de stunder du legat i tårar varit övertygade om att du aldrig kan resa dig igen. Se sedan på dig idag! Lite mer ödmjukhet, lite mer insikt, lite djupare kärlek och en vetskap om den inre styrka du bär. För än så länge har ingen sorg, ingen kamp, ingen kris varit större än att DU klarat resa dig från den! 

Mina finaste tankar till er alla!
    Å så vackra ord du säger! Blir faktist tårögdSkäms Mina styrkekramar till er alla !!
  • Mjaaw
    sugarrush skrev 2010-12-27 17:05:55 följande:
    Nej men va jobbigt att det ska finnas såna läkare!
    Jag hade också som var utländsk när jag var nere i Sverige.
    Men det som var bra var att han förstog mina frågor och allt jag berättade.
    MEn det dåliga var att jag inte förstog vad han svarade tillbaka!
    Hans svenska var väldig svår, så jag fick koncentrera mig upp till 100% på vad han sa så att jag liksom kunde förstå ''lite''.
  • Mjaaw

Hej tjejer, är tillbaka i Sverige efter en lång och väldigt tröttsam resa ( otroligt kallt här!) Och min mens behagade sig att komma idag för en liten stund senObestämd

Så jag kommer nog hålla mig borta ett litet tag nu ifrån tråden då jag inte har sambon i närheten av mig i några månader framåt, hoppas dom som inte plussat, ska ha kunnat plussat innan jag är tillbaka.

Kram, Jasmin

• Mjaaw
    pixerpie skrev 2011-04-03 10:30:08 följande:
    Ingen mens och inte tagit fler test... Dag 42 idag...

Jag har också hört om positivt äl test i tidigt graviditet... Konstigt bara att jag fick positivt gravtest i onsdag s om än svagt... Har slut på äl-test jag med... Och gravtesten litar jag inte på...

Bara avvakta och se!

Ha en fin dag!!
    Tjabba tjejer!
    Jag har inte heller fått min mens!! Och jag är på dag 40!!!
    (jag har faktist inte haft sex sedan december, och mensen har rullat på 3 gånger efteråt).
    Så himla konstigt :( Jag har ömma bröst (som innan mens) och allt vidare.. men ickemens här inte..

hur gåre för er tjejer??????????
Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3