• Bev

Vi som längtar efter plus efter missfall del 3

Hej alla kära!

Här fortsätter vi att kämpa som fått ett eller flera missfall och som inget annat önskar än att ett mirakel ska ske och gravidmagen puta

Välkomna både nya och gamla gruppdeltagare.

I denna tråd gäller det tjejer, detta är vårat år!

BIM -listan
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51127384.html

Här är tråden där vi håller till som åter igen plussat
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m52198836.html

Jättegamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-1-35/m49022466.html

Inte så gamla tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m50912504.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-06 17:01
    Här kommer den efterfrågade länken till magbildstråden:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

• Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3
  • Pancakes
    Odetta skrev 2010-07-01 13:09:52 följande:
    "När ska du testa dig?" sa den testmissbrukande odd (som skakat hand med sin man att inte testa något mera och därför måste få andra att testa så hon kan få titta på fina plus ändå)

Haha, jag kan testa så det räcker för oss båda. Tänkte testa imorn bitti om mensen ännu inte kommit. Är benhård på att det inte ska testas före BIM. Det är ju BIM idag så imorn är ju ok! Ska dessutom på fest imorn så måste ju ha koll på om jag ska vara nykter eller inte. Men mensen har nog kommit tills imorn. Nu tycker jag mig ha mensvärk igen. Usch, vad jobbigt det här är...man borde ju inte få upp förhoppningarna bara för att mensen är NÅGRA TIMMAR sen, herregud!
  • Tejj

Oj vad har hänt med FL??? Helt nytt utseende.... *förvirrad*

Pancakes.... testa nu vettja, sååå nyfis ju =)

Själv ska jag börja äta provera imorrn igen, tar det en dag tidigare (oavsett vad många här tycker *s*) o hoppas därför på ÄL innan helgen är slut... men kanske för mkt att hoppas på när det gäller mig o min kropp men men... Hela helgen är fullspäckad med olika aktiviteter... så bara o hänga me, få tankarna på annat =)

Nu ska jag ut o fixa i trädgården, kommer in om en stund o kollar om "någon" ;) har testat sig än ;)

• Pancakes
    Tejj skrev 2010-07-01 15:50:44 följande:
    Oj vad har hänt med FL??? Helt nytt utseende.... *förvirrad*

Pancakes.... testa nu vettja, sååå nyfis ju =)

Själv ska jag börja äta provera imorrn igen, tar det en dag tidigare (oavsett vad många här tycker *s*) o hoppas därför på ÄL innan helgen är slut... men kanske för mkt att hoppas på när det gäller mig o min kropp men men... Hela helgen är fullspäckad med olika aktiviteter... så bara o hänga me, få tankarna på annat =)

Nu ska jag ut o fixa i trädgården, kommer in om en stund o kollar om "någon" ;) har testat sig än ;)
    Åh, sitter på jobbet tyvärr och ska direkt på yoga efteråt och sen på middag. Får nog vänta tills imorn bitti, kan ju inte testa ikväll väl när jag klämt i mig några liter vatten på träningen, eller?

Skönt att du har annat att tänka på i helgen Tejj! Hoppas ÄL kommer ändå! Hur var det nu, har du fått en mens nu med hjälp av Provera?
  • MCT79

Hej tjejer!
    Oh vad spännande pancakes!! Håller alla tummar jag har!!

röntgensyrran, njuuuuuut och tack för gravidbacillerna!! Suger åt mig så mycket jag kan! :)

• kajsalisa

Håll i dig Pancakes, för här kommer mer peppning... När jag plussade den här gången hade jag inga som helst symptom och trodde absolut inte att det skulle bli nåt, men imorgon går jag in i v 15....

• Dag och natt
    Odetta skrev 2010-06-30 21:28:04 följande:
    Vad bra! Vet du hur stora Äggblåsor du hade? Dem växer med ca 2 mm om dagen och släpper när dem är 18-22mm stora. Då kan du räkna ut erat fönster 

*kram*
    Nä det tänkte jag inte ens på att fråga, sån bra koll har jag inte! Alltid lär man sig nåt nytt på FL Skrattande
    Men äsch, det gör inget, vi har inget emot att ha sex varje dag om det är det som krävs! Cool 

Pancakes - hoppas det går bra!!!! Du uppdaterar väl oss så fort du vet! Glad
  • Atti

Härligt Pancakes Tungan ute då håller vi tummarna att du inte ser din mens förrän om drygt ett år eller så.....

Jo jag har varit hemma idag. Jag var blödningsfri redan tisdag och hela dagen igår men sen igår kväll så fick jag ordentlig blödning så jag kände att jag kunde vara hemma idag och se så jag inte blödde så mycket eller att jag fick ont, har dock inte varit nån fara. Nu känner jag mig redo att gå till jobbet imorgon, en dag sen så är det helg...

Stolt mamma till Lucas och Alexander
  • Tejj
    Pancakes skrev 2010-07-01 15:57:07 följande:
    Åh, sitter på jobbet tyvärr och ska direkt på yoga efteråt och sen på middag. Får nog vänta tills imorn bitti, kan ju inte testa ikväll väl när jag klämt i mig några liter vatten på träningen, eller?

Skönt att du har annat att tänka på i helgen Tejj! Hoppas ÄL kommer ändå! Hur var det nu, har du fått en mens nu med hjälp av Provera?
    Kommer gå in o kolla så snart jag bara kan här imorrn, håller tummarna för dig =)

Jag fick en mens efter första kuren provera... dock inte fått nån ÄL sen dess, kanske kommer nu med andra kuren.... vad vet jag, vet knappt hur dessa piller funkar.... kissar ju på ÄL stickor varje morgon, så försöker att ha lite koll ändå.....
  • Pancakes

Gulliga ni!!! Oavsett hur det går så är jag glad att jag har er!

Ingen mens än faktiskt.. Men har fortfarande tydliga "mensen är på gång"-känningar. Har den inte kommit imorn bitti så testar jag. Uppdaterar er så klart direkt! Jösses, vad tankar man hinner få på bara några timmar. Kommer mensen nu kommer jag bli så mycket mer besviken än jag hade varit imorse när jag var så förberedd.

Kram på er!

• FruW

Pancakes - håller tummarna stenhårt för dig!! Ska bli spännande att se vad testet visar i morgon!

Tejj, skönt att mensen kom igång iaf, håller tummarna för att din ÄL kommer snart med!! Är ju såå drygt att gå o vänta på den där, när man väntar på BIM kan man ju alltid hoppas att det är ngt på g, men ÄL är ju liksom en förutsättning.. Skickar en stor kram till dig!

Svar på tråden Vi som längtar efter plus efter missfall del 3