• fetsnygg

Bi? Jag saknar något..

jag tror att man kan känna som du, oavsett om man är hetero homo eller bi. Att man saknar något, att något fattas.. det kanske inte är förhållandet i sig det är fel på, utan att dina känslor för din kille inte räcker hela vägen fram? du kanske är osäker på vad du vill få ut av ditt liv rent allmänt? vart du är påväg, vart du VILL vara på väg.. du kanske inte är nöjd och belåten med hur livet ser ut just nu, även om det är helt OK.

Inte alls säkert att ett förhållande med en tjej är mjukare, intimare. Det kanske kan vara det, men du som är tjej vet väl hur vi kan vara? småsinta, tror att vår partner kan läsa våra tankar och blir ilskna när det inte funkar så.. pms osv osv. Tänk dig det gånger två, inte bara mjukt och intimt

Hur som helst, vill du exprimentera sexuellt är det väl bra att ni gör det i ert förhållande.. frågan är kanske om du vill ha ett förhållande med din nuvarande man.. det kanske är i ditt liv det saknas något, inte i förhållandet. Du kanske letar svar på fel ställen? I annat fall, om du är säker på din kärlek och så vidare, så är det väl bara att köra på och exprimentera. Du kanske bara borde exprimentera på fler plan, och inte bara inom sex och kärlek.. kariär? vad vet jag..

Lycka till.

• fetsnygg
    Anonym (dum?) skrev 2010-05-20 14:31:25 följande:
    Som jag skrev innan, det har inget med mina känslor för min kille att göra! Antar att det är ren nyfikenhet. Och jag vill inte experimentera mer, vi har provat detta nu och det har fått mig på lite villovägar. Hur menar du med experimentera på fler plan?
    Jag menar, att om du saknar något, så kanske det inte har med ert förhållande att göra, utan med ditt liv i övrigt. Testa något nytt som har med något helt annat att göra. Byt jobb, hitta en ny hobby.. det kanske är något annat i livet som saknas?
Svar på tråden Bi? Jag saknar något..