• NiniMe

45 kg övervik, har provat ALLT men går inte ner - är gastric bypass det enda alternativet jag har kvar???

Jag kan tipsa om Xtravagansa. jag ha vägt som mest (efter grav 97 kg) och nu väger jag 75 och jag började i februari... De går ju självklart upp och ner men de gäller o ta tag i sig själv, och jag kan tacka mycke för träningen också, som man får med när man går på xtravagnsa...

• NiniMe
    RiNan skrev 2010-05-23 01:47:51 följande:
    Har för mig att det är rätt dyrt? Vet att jag kikade på det förut men tyckte det var så jobbigt att man inte kunde få information om det annanstans än att träffa dem för att prata vilket jag inte ville göra för jag vill informera mig först, berarbeta det och sen ta ett beslut. Alltid när jag träffar någon för information är jag ju medveten om att de är säljare och har svårt att bara tacka och gå Blir pressad. Hur är deras upplägg i kort och vad betalar du?
    Ja de kostar ju en del och sköter man inte de så kostar de ju mer.. Jag betalar i månaden ca 2600 kr men då äter jag ingen mat, utan shaken ingår i detta plus träningen... Så sååå dyrt e de inte om man håller sig till shake men äter man så tillkommer den kostnaden.. Jag tycker inte de e så farligt som många verkar tycka och jag får den hjälpen och stödet jag behöver för att klara de, så enligt mig som verkligen ville gå ner allt i vikt e de verkligen värt de...
Svar på tråden 45 kg övervik, har provat ALLT men går inte ner - är gastric bypass det enda alternativet jag har kvar???