Inlägg från: Stårschan |Visa alla inlägg
  • Stårschan

hur ofta duschar ni?

3 gånger i veckan.

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Stårschan
    Snigelkotten skrev 2010-05-21 15:09:44 följande:
    Varje dag såklart. Allt annat är jävligt äckligt.
    På dig kanske. Inte på alla.
    I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • Stårschan
    Björnmossa skrev 2010-05-23 22:40:39 följande:
    Om man måste pressa näsan mot för att känna lukten så vet jag inte om den är så allvarlig
    Exakt.
  • Stårschan
    bridezilla skrev 2010-05-24 13:04:58 följande:
    Rena var de alldeles säkert inte, men tänk efter lite själv, hur smart vore det för en art att bli sjuk av inte ha tillgång till ngt som inte finns?
    Smart och smart... Nu är jag ju ingen fanatisk anhängare av tvål, men ditt argument kan ju tillämpas även på saker som vaccin...
  • Stårschan
    La Lola skrev 2010-05-25 10:01:06 följande:
    Ja såna gånger tror jag faktiskt att de flesta tvättar/duschar av sig....samt om de ska till gyn. Det var det jag skrev ang bakterienojjan många har idag.De ska ha det kliniskt rent överallt o duschar ofta men sätter på sig kläder fulla med skit.
    Men är det verkligen samma personer som har bakterienoja och som inte tvättar kläderna först? Om jag ser till mig själv så har jag inte bakterienoja, och har heller inga problem med att sätta på mig kläder som kommer direkt hem från affären. Följer inte den ena nojan med den andra?
  • Stårschan
    La Lola skrev 2010-05-25 10:21:36 följande:
    Har sett i en del trådar att vissa som duschar ofta inte alls bryr sig om att tvätta nyinköpta kläder.Förutom alla kemikalier så kan ju vem som helst ha provat kläderna eller tagit på de! Det tycker tom jag är äckligt!
    Men det gör inte jag. Det kanske kommer sig av att jag är dansmänniska och van att trycka vilt främmande människor mot min kropp några minuter helt utan betänkligheter. Att en pryl eller ett klädesplagg skulle bli äckligt för att någon annan tagit i det eller provat det har liksom aldrig ens föresvävat mig. Så äckliga människor har jag aldrig mött.
Svar på tråden hur ofta duschar ni?