• Himmelsblå

hur ofta duschar ni?

Jag hörde en morgon på radion om en undersökning som gjorts hur ofta folk duschar. 63 % i undersökningen duschade mindre än 7 gånger i veckan.

Alla får göra som de vill men jag duschar alltid varje dag. Sen beroende på hur dagen ser ut så kan tidpunkten på dygnet variera för duschen.

Hur ofta duschar ni?

Tre nyckelord som följer mig i livet är respekt, värme och empati
  • Svar på tråden hur ofta duschar ni?
  • La Lola

Inte varje dag iaf för det skulle min hy inte klara av.
    O jag ser ingen mening med det heller.

"Några gånger" i veckan får bli mitt svar.
    Det beror lite på vad jag gör o hur aktiv jag har varit.

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Stårschan

3 gånger i veckan.

I think we've finally reached the point in our society where 'celebrity' just means 'mammal'.
  • LuMa

Beror på väder och vad jag har gjort.
    Ibland varje dag, ibland varannan, ibland var tredje.
    Har inget jobb jag blir svettig av eller börjar lukta illa av så det är helt beroende på vad jag gör på fritiden.

• Empan81

Allt från varje dag till var tredje, beroende på vad man gjort o så. Tvätta av sig kan man ju göra utan att behöva duscha hela kroppen. Det är ju inte bra att duscha varje dag för hudens skull. Men GIVETVIS, har det varit en varm dag o man har varit svettig lr varm så duschas det ju såklart.

• Loha88

varje till varannan dag.. mitt hår har vant sig.. blir grymt äckligt och flåtigt om ja inte gör det.. så ja duscha hela kroppen samtidigt..

• Anatha
    La Lola skrev 2010-05-21 15:03:44 följande:
    Inte varje dag iaf för det skulle min hy inte klara av.O jag ser ingen mening med det heller. "Några gånger" i veckan får bli mitt svar.Det beror lite på vad jag gör o hur aktiv jag har varit.
    Samma här fast nu när det är varmt blir det varje dag fast det inte riktigt är bra. Men då duschar jag inte länge och använder inte tvål.
Svar på tråden hur ofta duschar ni?