Inlägg från: nollåtta |Visa alla inlägg
  • nollåtta

hur ofta duschar ni?

Vid behov. Men oftast tre gånger i veckan typ.

• nollåtta
    Krätchen skrev 2010-05-22 01:21:29 följande:
    Så bajs/kissrester och flytningar tas bort? Hur ofta då? Sätter man på sig rena trosor/kallingar fastän, man inte har tvättat sig där nere?
    Jag vet inte hur du torkar dig, själv försvinner det när jag torkar med papper. Men om man smetar ut bajset kanske det är nödvändigt att duscha för den sakens skull.
  • nollåtta
    Limael skrev 2010-05-22 10:48:13 följande:
    duschar kroppen varje dag & håret försöker jag duscha varannan. förstår inte hur man inte kan duscha kroppen varje dag. usch
     För att det inte behövs, antagligen?
  • nollåtta
    alvosk skrev 2010-05-23 20:48:06 följande:
    varför måste man alltid lukta jordgubb då? jag luktar dessutom mycket godare i snippan sen jag drog ner på mitt tvättande, nu tvättar jag varannan dag när jag duschar. Men bara med vatten, om jag stoppar ner fingrarna och kör runt och sen luktar på dem så luktar det inte illa. Jag är nöjd och jag tvättar mig inte för att behaga andra som ändå inte ska ha näsan i min mutta.
     Håller med, fitta ska lukta fitta och inget annat.
  • nollåtta
    Heavenly Divine skrev 2010-05-25 16:12:12 följande:
    Jag gör antaganden utifrån vad ni säger..... Eftersom ni inte tvättar er varje dag har ni väl sex en gång i veckan, planerat efter att ni tvättat muttan. spontant!
    Då antar att jag att du med din renlighetsfobi måste ha världens torraste och tristaste sexliv. Börjar du grina om det kommer lite kroppsvätska på fel ställe?
  • nollåtta
    Heavenly Divine skrev 2010-05-25 16:53:52 följande:
    REnlighetsfobi för man sköter sin hygien?? Ja hellre det än en fitta som tvättas en gång i veckan och som stinker fisk :)
     Min fitta stinker inte fisk. Den luktar fitta precis som en frisk fitta ska lukta. För övrigt har du ingen aning om hur ofta jag duschar/tvättar mig, men med tanke på din diskussionsstil är jag inte direkt förvånad över hur du uttrycker dig.
  • nollåtta

För övrigt undrar jag hur pass frisk en fitta som måste duschas av varje dag för att inte lukta illa, fy satan så äckligt. Skulle kolla upp det om det gällde mig.

• nollåtta
    Heavenly Divine skrev 2010-05-25 16:59:12 följande:
    Som sagt...efter en vecka tror jag inte något underliv skulle vara speciellt fräscht utan att ha blivit tvättat?
     Är det någon i tråden som inte tvättar sitt underliv på en vecka menar du? Eller är det du som fabricerat ihop det påståendet?
  • nollåtta
    Trynträ skrev 2010-05-25 21:38:57 följande:
    Det har min med men inte slickar jag på skägget inte. Å då vill jag inte tvinga min man göra det heller.
     Min man brukar inte slicka på mitt venusberg, där håret växer.
Svar på tråden hur ofta duschar ni?