Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

hur ofta duschar ni?

Duschar varje kväll! Håret tvättar jag var fjärde dag. Använder sällan preparat i den hlr. Men är det varmt så tvättar jag håret oftare givetvis

♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    Trynträ skrev 2010-05-22 21:36:31 följande:
    Oj, det hade jag aldrig pallat. Jag brukar göra nr 2 2 ggr per dag.  Käkar väl mycket fibrer eller nåt. Tyvärr har jag fått problem med sprickor vilket gör att jag måste smörja in mig i rumpan och då vill man ju gärna duscha av sig innan. Inte kul att pilla där utan att vara ren om man säger så. Kolla nästa gång du är på gymmet så får du se hur många som sätter upp håret i en hästsvans när de går in i duschen. Jag lovar, du kommer bli förvånad. Särskilt läbbigt är det ju om man är jättesvettig som typ efter ett spinningpass. Har svårt att tro att de går hem och duschar en gång till dessutom.
    Du är som min sambo då, han kan lätt gå tre ggr per dag med
  • frukarlssonn
    Superbia skrev 2010-05-23 07:38:04 följande:
    Nästan varje dag. Tycker att det är rätt skönt att få ha åtminstone en äckeldag i veckan då jag inte behöver duscha eller göra mig i ordning, men det är inte alltid det blir så. Låt säga att jag duschar 6 gånger i veckan då.
    Händer faktiskt att jag glömmer duscha så det blir sex dar i veckan här med ibland
  • frukarlssonn
    Superbia skrev 2010-05-23 07:59:06 följande:
    Går du utanför dörren sådana dagar?
    Eh, ja de gör jag nog. Jag duschar alltid på kvällen så har jag glömt av så duschar jag direkt när jag vaknar ist om jag hoppat över en dag.
  • frukarlssonn

Underlivet måste jag tvätta varje dag och då har jag inga extrema flytningar alls. Förutom nu när jag är gravid Men annars svettas jag ju där väldigt mkt och skule inte kunna tänka mig att gå en hel dag utan att tvätta av mig ordentligt! Fast bara med vatten då

• frukarlssonn
    Veladis skrev 2010-05-25 14:40:42 följande:
    Men det har jag aldrig sagt. Snarare menar jag tvärt om i så fall, att man kan ta på sig rena underkläder utan att ha svabbat snippan med tvål...
    Ja de va så jag uppfattade dig med.
  • frukarlssonn
    La Lola skrev 2010-05-25 16:00:55 följande:
    Ja o det var så vidrigt o jag gör aldrig nånsin om det. Maken har inga problem med hår o inte jag heller.
    Jag får nog hålla med. För de första blev jag torrare under sexet av ngn konstig anledning, för de andra har jag aldrig i mitt liv lidit av så mkt svamp som jag gjorde under min rakade period.

Men ansat är ju inte fel såklart
Svar på tråden hur ofta duschar ni?