Inlägg från: Maggis |Visa alla inlägg
  • Maggis

hur ofta duschar ni?

Varje morgon. Måste det för att vakna till ordentligt och så tycker jag det är trevligt att känna sig fräsch när man jobbar nära människor.

//Maggis
  • Maggis
    Bebissjuk89 skrev 2010-05-22 15:37:47 följande:
    Att duscha på morgonen är ju ett måste tycker jag. För duschar man endast på kvällen så blir man ändå äcklig när man sover :S BLÄ!  
    Då sover du sannolikt på äckliga lakan.
    //Maggis
  • Maggis
    Em00 skrev 2010-05-22 18:11:44 följande:
    Jag vet ju inte hur ni gör, men jag brukar torka mig med toapapper när jag varit på toa, inte med händerna... Alltså behöver jag inte alltid tvätta dom efter att ha varit och t ex kissat.
    {#lang_emotions_throwup}
    //Maggis
  • Maggis
    Suck och suck skrev 2010-05-22 19:59:15 följande:
    Underlivet är ett självrenande organ. Har ni aldrig varit hos gynekologer i den här tråden? Man ska ABSOLUT inte hålla på och vaska där nere, DÅ får man problem med flytningar. Just vad jag hade för ett antal år sen. Hur blev jag av med det? Jo, sluta och vaska.
    Jag börjar också undra. Nu duschar jag visserligen dagligen men använder aldrig tvål där nere. Bara vatten. Och jag luktar inte illa. Har ingen svamp, inga flytningar, ingen klåda.
    //Maggis
  • Maggis
    Mandragora skrev 2010-05-22 21:17:19 följande:
    Varför skulle man bli hård i magen av att bajsa dagligen? Hur bajset är beror ju på vad man äter. Jag har alltid hört att det är bra om man bajsar varje dag.
    Det var ju det hon skrev.
    //Maggis
  • Maggis
    Trynträ skrev 2010-05-23 08:09:34 följande:
    Bajsar man inte varje dag så har man ju bajs i tarmen.
    Även om man bajsar varje dag så är det bajs kvar i tarmen.
    //Maggis
Svar på tråden hur ofta duschar ni?