Inlägg från: Pormoicheia |Visa alla inlägg
  • Pormoicheia

hur ofta duschar ni?

Jag duschar  så pass ofta det behövs. Ibland innebär det 2 gånger om dagen, ibland innebär det 2 gånger i veckan.

Apprentice Moraltant *back in action*
  • Pormoicheia
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:15:18 följande:
    Skölja ibland?! Stackars den man som går ner på en sådan slida. Hur kan man inte fatta att underlivet måste rengöras varje dag?!
    måste och måste...
    Det börjar knappast lukta skunk bara för att det passerat 12 timmar sedan senaste tvätten/avsjäljningen. Gör det det bör man kontakta läkare och kolla upp det!
  • Pormoicheia
    Pormoicheia skrev 2010-05-22 18:18:34 följande:
    måste och måste... Det börjar knappast lukta skunk bara för att det passerat 12 timmar sedan senaste tvätten/avsjäljningen. Gör det det bör man kontakta läkare och kolla upp det!
    24 timmar menade jag ju...*har slutit som ett djur idag så jag är lite trött i huvudet*
  • Pormoicheia

...slitit menade jag förstås...*borde bevisligen inte sitta vid datorn och skriva inlägg*

• Pormoicheia
    Denebola skrev 2010-05-22 18:20:37 följande:
    Exakt precis så! Skulle jag märka att min snippa började lukta illa för att det var för länge sen jag tvättade den (alltså till skillnad från om jag var sjuk), så skulle jag tvätta den oftare. Men nu har det aldrig hänt, vilket jag tar som ett bevis på att mitt sätt fungerar för mig.
    Så resonerar jag också.
  • Pormoicheia
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:25:04 följande:
    Men det ska ju inte HINNA börja lukta. Hygien handlar om förebyggande arbete. Har det redan börjat lukta är man för sent ute. Hur kan man resonera som så att "jag tvättar mig när det börjar stinka och inte en dag innan"...?
    Vem har påstått att de väntat tills de börjat stinka?
  • Pormoicheia
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:29:28 följande:
    Underlivstvätt var tredje dag... shit, det skulle behöva bli kärnvapenkrig allra minst om jag skulle nedlåta mig till sådana vidrigheter. Det är fan riktigt jävla vidrigt. Alltså, seriöst...
    Alla har olika mängder flytningar och hon kanske har mindre än vad du har?
    Ingen konstigt eller fel med det...

Man ska väl anpassa hur man tar hand om sin egna kropp efter de egna behoven och inta andras?
  • Pormoicheia
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:35:15 följande:
    En fitta BLIR smutsig på en dag, slidans naturliga smörjmedel (motsvarigheten till mannens flensost) ska inte läggas lager på lager...
    Men alla har inte rika flytningar...

Man torkar sig varje gång man varit på toaletten, och om man på det byter trosor varje dag så behöver det inte alls bli något som ligger på lager...
  • Pormoicheia
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:36:27 följande:
    Har bara flytningar vid ägglossning, men man har ju det vanliga "smörjmedlet" och dessutom svett i det området varje dag.
    Men bara för att just din fitta behöver rengöras varje dag p.g.a. skit i trosorna behöver kanske inte exakt alla andra göra det.

Alla har inte heller tighta kläder som bidrar till massa svett och på det så svettas alla olika mycket.

Du kan inte utgå ifrån vad DIN fitta behöver för omvårdnad och ta för givet att alla andra behöver samma.
  • Pormoicheia
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:42:12 följande:
    Det är ju inte enbart flytningar. Det är urinrester, svett, flensost, gammal sperma rentav ibland... Det räcker för fan inte att byta trosor!
    Nu vet inte jag hur andra gör (och jag bryr mig ärligt talat inte mycket).

Men är det så att vi haft sex och att han kommit i mig så skulle jag inte låta bli att tvätta mig efter det. Samma sak gäller flensost. Det finns väl en anledning till att en mans flensost skulle ha hamnat i kvinnans slida eller på fittan.

Urinrester? Jag torkar mig så pass väl efter toalettbesök att jag inte känner att jag behöver oroa mig nämvärt för sånt...
Svar på tråden hur ofta duschar ni?