Inlägg från: Förälskad |Visa alla inlägg
  • Förälskad

hur ofta duschar ni?

Jag är hemma hela dagarna. Oftast duschar jag varje dag men ibland varannan beroende på vad jag har gjort. Har jag bara sparkat på sten ute på gården finns det ingen anledning att duscha just den dagen om jag inte känner för det.

• Förälskad
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 18:15:18 följande:
    Skölja ibland?! Stackars den man som går ner på en sådan slida.Hur kan man inte fatta att underlivet måste rengöras varje dag?!
    Det är väl inget synd om hennes man, han behöver väl inte ner och slafsa när hon inte har rengjort den eller hur?
  • Förälskad
    Denebola skrev 2010-05-22 18:21:52 följande:
    Det är inte det minsta synd om min man, men jag tycker att vi kan lämna honom utanför diskussionen, dels då han inte deltar själv och dels då jag inte vill diskutera vårt samliv på ett öppet forum.
    Ta gärna upp det med personen som kommer med påhopp mot din man.
  • Förälskad
    Denebola skrev 2010-05-22 18:27:49 följande:
    Den som pratar om att han inte behöver gå ner och slafsa i min snippa menar du? Tycker inte att du är helt oskylig heller.
    Nej, jag har inte kommit med några påhopp mot din man. Vad jag använder för ord när jag diskuterar är upp till mig, om du inte tycker om hur jag uttrycker mig får du gärna säga det istället.
  • Förälskad
    Denebola skrev 2010-05-22 18:35:46 följande:
    Det var precis det jag gjorde. Jag uppskattar inte att du pratar om min kille (varför ens dra in honom i diskussionen?!) på ett sätt som jag upplever som respektlöst och nedsättande.
    Jag har inte dragit in din man.
  • Förälskad
    Denebola skrev 2010-05-22 18:46:22 följande:
    Inte? Inte nämnt honom heller?
    Jo det har jag men du skrev att det var jag som tog upp honom och det var det ju inte. Jag har dessutom inte sagt något negativt om honom.
  • Förälskad
    Denebola skrev 2010-05-22 18:53:59 följande:
    Bara för att det inte var du som började är du inte oskyldig när du fortsätter. Prat om honom slafsandes i min otvättade snippa tycker jag var ganska negativt. Att överhuvudtaget dra in en person i diskussionen som inte har en chans att försvara sig är även det ganska lågt.
    Sådär. Eftersom du sa åt mig att sluta prata om honom så varför fortsätter du själv att prata om honom? Då gör du ju samma sak som jag gjorde. Du diskuterar du också om honom vilket är lågt av dig också. Jag tycker inte du ska försöka sätta dit mig när du gör samma misstag själv.
    Varför ska din man försvara sig? Jag har inte sagt något illa om honom eller hur? Han har ingenting att försvara. Fånig diskution det här, jag orkar inte fortsätta diskutera med dig. Trevlig kväll!
Svar på tråden hur ofta duschar ni?