Inlägg från: Heavenly Divine |Visa alla inlägg
  • Heavenly Divine

hur ofta duschar ni?

Duschar SJÄLVKLART varje dag och tvättar håret varannan dag.
    Förstår inte folk som duschar typ två, tre ggr i veckan...tvättar ni er inte därnere heller varje dag och byter underkläder?? URK säger jag isf {#lang_emotions_throwup}

• Heavenly Divine
    La Lola skrev 2010-05-25 09:55:39 följande:
    O jag förstår inte hur man kan bli så smutsig o illaluktande på en dag? Om man nu inte har gjort mycket kroppsarbete förståss. Folk duschar överdrivet mycket idag. Bakterienojja har många oxå. Men många av dessa sätter gärna på sig otvättade kläder?!Alltså såna de köpt men inte tvättat innan. Det är nåt jag inte hajar....
    SÅ smutsig och lortig blir man väl kanske inte...men en varm sommardag ganska svettig och har man varit och badat tex är det väl ändå fräschast att duscha av sig och spec MELLAN BENEN....fattar inte folk som inte gör det fy fasen va ofräscht!
    Mamma arbetade tidigare på gyn och hon berättade att det va tyvärr ganska vanligt med skitiga ofräscha tjejer och kvinnor som liksom inte ens tvättat sig ordentligt innan en gynundersökning!! Sedan behöver man väl inte gå till överdrift heller.

Tvättning av kläder har väl knappast med tråden att göra??
  • Heavenly Divine
    alvosk skrev 2010-05-25 13:53:43 följande:
    och på vilket sätt påverkar det dig om jag inte tvättar mig mellan benen varje dag?
    Det e ta mig fan äckligt!! usch ...trodde det hörde till uppfostran att man lär sig tvätta underlivet var dag och byta underkläder men vad jag har förstått är det inte så...för mig obegripligt. En sak om man inte vill duscha hela kroppen varje dag men underlivet som sagt....aja
  • Heavenly Divine
    Rävelina skrev 2010-05-25 14:00:42 följande:
    Duschar två- tre gånger i veckan men SJÄLVKLART tvättar jag mig under armarna, brösten och mellan benen VARJE DAG samt tar på rena underkläder!! Förstår inte vad det ena har med det andra att göra? Är det nåt som säger att bara för att jag inte duschar varje dag så tvättar jag mig inte?
    ok jag köper om man inte duschar varje dag, kanske varannan men som jag skrev nyss....blir chockad över att folk inte tvättar snoppen/muttan varje dag!!!
    Inte min business men jag personligen tycker det är ofräscht och äckligt, inte speciellt hygieniskt
  • Heavenly Divine
    La Lola skrev 2010-05-25 14:30:21 följande:
    jo men på vilket sätt drabbar det dig personligen frågade hon?
    Det drabbar väl inte mig personligen..såvida jag inte är tillsammans med en sån person.
    Jag skrev dock vad jag PERSONLIGEN anser om att inte tvätta underlivet och det är äckligt enligt MIG.
  • Heavenly Divine
    Veladis skrev 2010-05-25 14:33:47 följande:
    Eftersom hälsovården rekommederar att man tvättar underlivet max 1-2 ggr dag, bara med vatten och endast i undantagsfall med intimtvål eller liknande, finns det säkert underliv som inte behöver tvättas varje dag.Byta underkläder behöver väl inte nödvändigtvis höra ihop med tvättning? Egentligen mår underlivet bäst utan underkläder.
    Så du tvättar dig därnere och tar sedan på dig trosorna du haft i två dagar?? okej :S trevligt värre
  • Heavenly Divine
    Veladis skrev 2010-05-25 14:36:38 följande:
    Vad jag syftade på är att byta underkläder är en sak, tvätta sig en annan.
    Ok jag förstår men för mig hänger det ihop måste jag säga. Trodde inte man brukade tvätta sig å sen ta på sig skitiga kläder men på fl lär man sig def nåt nytt varje dag.
  • Heavenly Divine
    Veladis skrev 2010-05-25 14:40:42 följande:
    Men det har jag aldrig sagt. Snarare menar jag tvärt om i så fall, att man kan ta på sig rena underkläder utan att ha svabbat snippan med tvål...
    Jag håller med om och sedan har jag INTE ens sagt att man ska eller ens bör tvätta sig med tvål.
  • Heavenly Divine
    Trynträ skrev 2010-05-25 15:53:10 följande:
    Läser man denna tråd så föredrar gyn att man inte tvättar sig. Hmm...
    Visst ska man inte gå till överdrift och man ska väl inte SKURA nere i muttan med såpa men nog tusan kan man iaf skölja med vatten och byta underkläder en gång om dagen. Det trodde jag typ alla gjorde men kanske jag som e udda som gör det:P
  • Heavenly Divine

Men alltså, ni som tvättar musen en -två ggr i veckan...hur ofta har ni sex?? Alltså i riktiga livet har jag nog aldrig träffat på såna lortgrisar som tycks finnas i denna tråd

Svar på tråden hur ofta duschar ni?