Inlägg från: Anonym (Äckligast) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äckligast)

Svettas- STINKER kattpiss

Tror det är efter graviditet som jag börjat stinka såfort jag svettas såhär...Och har upptäckt att det luktar liknande kattpiss...(ej starkt ammoniak men ändå katt) jättekul... verkligen! Alla på bussen undrar vem det är som stinker piss och självklart står man där och får ännu mer panik när man vet om att det är jag själv.. (människor verkar tro att man väljer att stinka piss...jotack!) Och inte vet vad jag skall ta mig till!! HJÄLP.. Varför luktar det så och vad sjutton skall jag göra??? Kan ju inte gå med min son var jag än skall ju!!

Snälla hjälp!

• Svar på tråden Svettas- STINKER kattpiss
  • Anonym (Äckligast)

Hmm använder mestadels bara bomullskläder tror jag.. så jag antar att det är något kroppsligt.. hjälp =( Sköljmedel har jag inte använt på länge heller ju..
    Sen tycker jag att lukt uppstår oavsett kläder så det är ju jättetråkigt och riktigt jobbigt. Pinsamt om inte annat!
    Ska testa bikarbonat iallafall, toppen tips!
    Men nu blev jag lite rädd... fat diabetes hur får man det då?? Fått för mig att man måste vara jättestor för att ha diabetes men det kanske bara är något jag fått för mig?

Svar på tråden Svettas- STINKER kattpiss