Inlägg från: Stealth |Visa alla inlägg
  • Stealth

Stenar kristaller

R Franklin skrev 2010-06-01 18:58:47 följande:
    Du menar att det finns stenar som hjälper bättre än diamant? Vilka skulle det isf vara och varför?
    I'm a skeptic . . . Sorry to annoy you with facts.
    Vänta nu... jag börjar ana var uttrycket "stendum" kommer ifrån... *funderar*

Jag vet iallafall en seriös hemsida där du kan beställa, men jag har adressen på jobet tyvärr. (agat, blåband, finns i olika utförande halsband osv)
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Stealth skrev 2010-06-01 19:05:12 följande:
    Vänta nu... jag börjar ana var uttrycket "stendum" kommer ifrån... *funderar*

Jag vet iallafall en seriös hemsida där du kan beställa, men jag har adressen på jobet tyvärr. (agat, blåband, finns i olika utförande halsband osv)
    Skaffa EGEN gillaknapp!
    Ja alltså en seriös hemsida som säljer den specifika stenen.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    R Franklin skrev 2010-06-01 19:27:49 följande:
    Då återstår bara för dig att svara på varför agat skulle fungera bättre än diamant.

Jag kan också länka till sidor som säljer stenar och som är seriösa. www.tiffany.com
    Jag skrev bara att det är en seriös sida som säljer riktiga stenar, de är alltså inte påmålade blå ränder, utan trumlad agat med blå ränder!

Men hörru, tiffany säljer inte så billiga stenar.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    R Franklin skrev 2010-06-02 08:09:47 följande:
    Förstår fortfarande inte varför man skulle vilja köpa agat stenar mot depression om de inte hjälper bättre än diamant?
    Jamen vi tjejer är sånna. saker är "fiiiiiina" då blir man lite glad. Ungefär som att vi blir gladare av en "fiiiin röd biiil" än av en blå. Du vet.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    R Franklin skrev 2010-06-02 08:09:47 följande:
    Förstår fortfarande inte varför man skulle vilja köpa agat stenar mot depression om de inte hjälper bättre än diamant?
    Och agater är billigare, alla har inte råd med diamanter, men jag tror diamanter hjälper bättre. Du kan sälja dom och få pengar=lycka i vissa fall, om depressionen är orsakad av dålig ekonomi. Fastd et förutsätter att man får diamanten iofs... så man måste hitta en sugardaddy....
    Skaffa EGEN gillaknapp!
Svar på tråden Stenar kristaller